• Anonym (dumt)

Idiot till fästman

Jag skulle nog oxå kasta sönder datorn om jag var du.

• Anonym (dumt)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 16:59:00 följande:
    Hur tror du det känns för sambon då som bär skulden för det hela?? Tror du det är lätt för honom att behöva ha sex med henne efter ett schema och ha som enda syfte att göra henne gravid? Snacka om att bli stressad..Vad fasen ska han vara tacksam för?? Att hon slänger laptopen i golvet för att han gör något så naturligt som runkar??

Om det blir att syftet bara är att bli gravid så är det nog inte så kul, men annars tycker jag att det var väldigt dumt gjort, hon vill ju ha sex och själv kan jag inte förstå hur man kan tillfredställa sej själv i den situationen. Är de ovänner just då eller att han mår dåligt är det ju en sak.. Då måste hon ju stödja honnom och absolut inte klanka ner på honom. Sen så är jag tjej så jag har absolut ingen "förståelse" för hur man kan vilja onanera istället för att få riktigt sex..
  • Anonym (dumt)

Åh, nu kommer alla att hata mej som vanligt när det här ämnet kommer upp. Jag hatar onani, det är för mej bland det vidrigaste som finns jag VET att det är normalt men jag har en FOBI mot det och min sambo accepterar det och sitter inte på nån äcklig toa och sliter i snasen. Bara för att man är man behöver man inte känna längtan efter att runka, visst, de flesta gör det men inte alla. Och nej jag onanerar aldrig själv.
    Nu till saken: Tråden handlar inte om att tillåta sin karl att runka eller inte. Det här är ett par som försökt få barn en lång tid och båda är frustrerade. Förmodligen hade hon inte blivit gravid av den där skvätten sperma som kom just då men TÄNK OM! Det enda som finns i huvudet på en barnlängtande kvinna är ju att bli gravid och så är han så respektlös och slösar på sperman..

• Anonym (dumt)
    Krafs skrev 2012-03-11 20:04:41 följande:
    Jag kan lova dig att din karl runkar. Alla män gör det. Att han säger det handlar nog snarare om att hålla dig i schack.
    Se till att fixa hjälp och bearbeta din störning istället. 
    tror du det även om han inte gjorde det ens innan vi träffades? Han hade kanske gjort det tre fyra gånger men inte direkt fått ut något av det, alltså är det inte jag som tvingar honom att låta bli.
  • Anonym (dumt)
    Anonym (huvva) skrev 2012-03-11 20:10:34 följande:
    Men om du har en fobi är det väl egentligen du som borde göra något åt det och inte låta det drabba honom?

Det är väl samma som om du skulle ha någon extrem renlighetsnoja och ducha 7 ggr om dagen samt kräva att han också ska gör det. Bättre att du fixar dina egna problem.

Låter jobbigt för er båda.

Att jag vet om att jag har en fobi tyder väl på att jag har sökt hjälp för saken? Jag har ätit den starkaste medicinen som går i snart tio år plus beteendeterapi, samtalsterapi och gruppterapi. Jag blir förmodligen aldrig frisk från den här sjukdommen och det är fruktansvärt jobigt att få panikångest och nästan spy för att nån skämtar om det på typ tv. Bara se på reklam på typ 6:an ger mej ångest.. Sen har han inget emot att inte runka, annars hade han inte varit med mej. Han säger förresten att jag inte ska läsa mer i den här tråden för jag mår så dåligt över det men jag kan inte låta bli. Sen tycker jag fortfarande att det här inte är problemet för TS, om han får runka eller inte alltså.
  • Anonym (dumt)

Just ja, tro det eller ej men ALLA män runkar inte, och det är faktiskt sant.

• Anonym (dumt)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 11:57:26 följande:
    Japp, jag håller med...

Är ni seriösa? varför skulle det vara skilnad mellan män och kvinnor? Visst, fler män än kvinnor onanerar men alla gör inte det, och det är inget fel med att inte onanera. Och jag fattar inte varför ni ska envisas med att snacka om rättigheten till onani när det uppenbarligen inte är det som är problemet för TS?
    Jag tycker nästan man kan jämföra situationen med typ biggest loser. De har ett gemensamt mål, i biggest loser ska de tappa vikt, om du hade varit med i det och en kväll hittat en av dina lagkamrater sitta och trycka ett skrov skulle du väl bli ganska besviken? Det är inte hela världen, han/hon kanske inte går upp något i vikt för det, och personen kanske kan träna lite extra men det är ändå ett svek.  
  • Anonym (dumt)
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:24:56 följande:
    Hur vet du att han inte gör det? Är ni tillsammans 24/7?

Han kanske har sagt det?
  • Anonym (dumt)
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:28:58 följande:
    Ja, då är det GIVETVIS sant..Förresten undrar jag om du kan visa bevis på det du skrev högre upp här..att det finns män som aldrig runkar. Eftersom du skrev att det är sant, utgår jag ifrån att du har en källa på det påståendet.

Jag kan försöka hitta nån lämplig källa senare, men jag kan berätta en sak av egen erfarenhet (men det räcker väl inte för jag kanske bara ljuger). Jag hade (innan jag träffade min sambo) en kk som inte ville runka, jag minns inte exakt varför, om det var att han inte kunde få orgasm eller om han bara inte ville, så han ville iställer ha sex väldigt ofta. Vi fick kontakt och han ringde när han var sugen och jag kom till honom de gånger jag kunde, ibland blev han lite småsur när han varit utan sex för länge men att runka var inte ett alternativ (enligt vad han sa till mej). Han vet inget om mina psykiska problem med onani så det var inte därför han sa så.
  • Anonym (dumt)
    Linyana skrev 2012-03-12 12:43:29 följande:
    Hur kan man vara otrogen med sina egna händer ? att ta på sin egen kropp, bröst, 
    huvud, fötter, axlar, snopp vad som helst, är inte otrohet. sen hade han inte fysiskt sex
    med någon annan heller.

Tro mig, jag hade väldigt emot porr förut, och kunde till och med göra slut med en kille 
    på grund av det. 

Jag ser hellre att min kille runkar över porr, jag skulle aldrig kedja han fast i ett sånt
    förhållande att han inte ens fick tillfredsställa sig själv. bättre porr, än att faktiskt ut
    och ha sex på riktigt med en kvinna!!!...

Jag tror inte TS ser det som otrohet utan att hon förlorade en chans till att bli gravid plus att hon inte gillar porr.
  • Anonym (dumt)
    Anonym skrev 2012-03-12 12:48:07 följande:
    måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
  • Anonym (dumt)
    Anonym (Barnlös tjej) skrev 2012-03-12 21:10:43 följande:
    HAHAHAHAAAaaaa alltså jag garvade ordentligt när jag läste det här! "Snälla du kan väl komma och hjälpa mig, vi måste ha sex jätteofta så att jag slipper runka". Smartaste sättet någonsin att få sex! Klart att singelkillar blir less på att runka och längtar efter att få utlösning i en livs levande tjej, det hindrar ju inte heller att de drar en runk emellan samlagen!

hehe, ja fast han hade ju inte behövt säga nått om runkandet över huvud taget då, utan bara säga att han har ett stort behov av sex? En kompis var tillsammans med honom i några månader, (hon visste att vi varit kk) och vi pratade om honom på nån fest och på henne lät det oxå som att han inte gillade att onanera. Men visst, du kan ju ha rätt om att han bara sa det för att få sex men det var ju lite onödigt att nämna det över huvud taget för jag hade ju ändå kommit dit för att ha sex med honom.. Sen fick jag även veta att han varit otrogen mot en annan tjej med mej för att hon bodde lite långt från honom så han fick typ bara sex på helgerna och behövde mer än så (och av någon anledning inte ville runka) så han ringde mej. Så han är nog kanske inte direkt att lita på..
  • Anonym (dumt)
    Krafs skrev 2012-03-13 12:53:15 följande:
    Lågt? Vissa kvinnor är verkligen helt galna. Fullkomligen. 
    om du inte fokuserar på själva onanin, läs mitt inlägg när jag jämfördre med biggest loser då..
  • Anonym (dumt)
    Anonym skrev 2012-03-13 13:48:30 följande:
    Jag vart gravid trots att jag inte hade ägglossning och vi hade låga chanser till att bli gravida öht.

Min cykel har alltid varit 28 dagar prick och då ska ägglossning infalla ca 14e eller hur? jag vart gravid den 7e en vecka efter mens. så alla chanser till att bli gravid bör prövas  

med mitt första barn vart jag gravid exakt på ägglossningsdagen. så man kan nog ha sex jämt och ändå bli gravid inte bara under ägglossning. 

samma här, första barnet blev jag gravid precis när jag hade ägglossning, andra barnet 5 dagar efter mens. Att jag vet så säkert är för att jag skrev upp pch höll koll på mens och ägglossning. Enda gången jag inte tror att man kan bli gravid är när man har mens. Så då är det ju fritt fram för honom att runka egentligen.
  • Anonym (dumt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2012-03-13 20:33:28 följande:
    Ojdå, ska inte förstöra din drömvärld då, men hälsa tomten från mig!

Vad är det som är så svårt att fatta? Min sambo runkar inte heller (jag har inte förbjudit honom), och jag gör inte heller det. Det finns kvinnor som inte onanerar, varför skulle det inte finnas män som inte gör det? Jag blir förvånad hur många som vägrar inse att de kanske har lite fel..
  • Anonym (dumt)
    Faber skrev 2012-03-13 21:48:09 följande:
    Vill ni veta sanningen om oss killar? Varsågod.

De flesta killar men inte alla såklart :)

• Anonym (dumt)
    Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:
    Alla
    Du kan va alla..
  • Anonym (dumt)
    Johan75 skrev 2012-03-14 14:44:47 följande:
    Dator, inte data. Bara ett vänligt påpekande, vill inte vara språkpolis men du använder ordet fel konsekvent.

För sakfrågans skull kan jag väl påpeka att jag på inget sätt tror att "alla" killar tittar på porr och onanerar, men att de allra flesta gör det - en överväldigande majoritet.  
    Skönt att det finns någon som fattar :) Självklart onanerar större delen av männen (i sverige) det men det finns män som är asexuella, de som är extremt religiösa, de som har en fobi som jag, de som inte kan få orgasm genom onani och några andra. Men det kanske är typ 8% av befolkningen men dom finns.
Svar på tråden Idiot till fästman