• Cersei

Idiot till fästman

Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Jäkla hobbypsykolog :P
  • Cersei
    Anonym skrev 2012-03-10 17:13:36 följande:
    Jag har inte min karl för avel, men gillar ändå inte onani av något slag, till något slag. Det var han fullt förstådd med innan vi vart ihop, så det gick han med på när vi blev ihop. Och skulle han göra något är det slut på en gång. Då rycker han ut med huvudet före. Men tydligen är jag värd att stanna hos och han får allt sex oralsex avrunkningar han kan behöva för att vara nöjd så
    Så du skulle allvarligt talat avsluta ett bra och fungerande förhållande för en sån skitsak som att han onanerar? har du dålig självkänsla eller hur kommer detta sig? "gillar inte" tycker jag inte är en bra anledning. Jag gillar inte fisk men jag skulle inte slänga ut min man för att han lagade lax. Jisses
  • Cersei
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-11 19:47:39 följande:
    Åh, nu kommer alla att hata mej som vanligt när det här ämnet kommer upp. Jag hatar onani, det är för mej bland det vidrigaste som finns jag VET att det är normalt men jag har en FOBI mot det och min sambo accepterar det och sitter inte på nån äcklig toa och sliter i snasen. Bara för att man är man behöver man inte känna längtan efter att runka, visst, de flesta gör det men inte alla. Och nej jag onanerar aldrig själv.
    Nu till saken: Tråden handlar inte om att tillåta sin karl att runka eller inte. Det här är ett par som försökt få barn en lång tid och båda är frustrerade. Förmodligen hade hon inte blivit gravid av den där skvätten sperma som kom just då men TÄNK OM! Det enda som finns i huvudet på en barnlängtande kvinna är ju att bli gravid och så är han så respektlös och slösar på sperman..
    Nej jag hatar dig inte för att du ogillar onani men jag förstår det inte. Det är dock en annan historia. Tänkte bara säga att när jag onanerar sitter inte jag heller på en äcklig toalett. Jag ligger i min säng där det är bekvämt och varmt :)

Jag kan på sätt och vis förstå TS ilska men eftersom han satt och hellre ville runka än att ha sex så skulle den sperman i vilket fall inte blivit någon bebis så det är inget att hetsa upp sig över.
Svar på tråden Idiot till fästman