• Linyana

Idiot till fästman

Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:26:26 följande:
    Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

Hur kan man vara otrogen med sina egna händer ? att ta på sin egen kropp, bröst, 
    huvud, fötter, axlar, snopp vad som helst, är inte otrohet. sen hade han inte fysiskt sex
    med någon annan heller.

Tro mig, jag hade väldigt emot porr förut, och kunde till och med göra slut med en kille 
    på grund av det. 

Jag ser hellre att min kille runkar över porr, jag skulle aldrig kedja han fast i ett sånt
    förhållande att han inte ens fick tillfredsställa sig själv. bättre porr, än att faktiskt ut
    och ha sex på riktigt med en kvinna!!!...

• Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 12:48:07 följande:
    måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
    Jag säger - det är BÄTTRE att sitta i en stol och runka till porr. 
    ÄN att hitta sin man över kvinna !!!? eller ?

Så, om min kille kollar på porr, respekterar inte han min då ?
    respekterar inte jag min man om jag kollar på porr ?
    jag respekterar att han behöver ha egen tid, likaså han.

"vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh!" 
    (Nu behöver du inte kalla oss för skitar)

bättre självförtroende, mindre kontrollbehov, mindre svartsjuka, så
    kommer ni se att ert förhållande blir bättre =)

kom ihåg (om man kväver duvan för hårt, dör den)  
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 13:17:25 följande:
    Jag har bra självförtroende,
    Jag vet vad jag är värd och skulle aldrig nöja mig med mindre, Och är inte någe svartsjuk, jag går på måttot "Hälften av det du oroar dig för händer aldrig, den andra hälften händer ändå så varför oroa sig?",
    Jag litar på min partner fullt ut, Jag vet vad jag har honom och att jag har funnit min rätte,
    Och jag kontrollerar ingenting, o behöver inte kontrollera något heller, vår relation bygger på ärlighet och tillit och kärlek. Han säger att han inte har behov av att runka och inte vill det. då litar jag på honom, istället för att misstro som alla andra här gör att "han runkar ändå" nej, jag litar på hans ord, jag tror på vår kärlek och jag känner honom, och vet vem han är. Jag vet när han talar sanning.
    Det är bra. 

Men du behöver inte klandra andra då att dom kan ha ett helt lyckligt fungerande förhållande,
    även fast porr är inkluderat...  
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 19:04:25 följande:
    Jag klandrar inte andra. Jag säger bara åt alla att inte dra ALLA killar över en kam, det finns undantag som inte ljuger och runkar i smyg, finns dom som inte behöver porr i sitt liv. Alla är inte runkande porrgalningar som smyger eller ljuger om att dom inte gör det. Och eftersom ts uppenbarligen inte är ett fan av killar som runkar och ser porr, kanske hon ska ta den andra sidan? En kille som inte är i behov av porr och runka, utan hon duger fint, och dom kan planera barn och hon kommer i sexlivet alltid som prioritet ett av den killen. Han har alltså inga behov att sätta sig själv före. Och dom får en fungerande relation. Och ts sambo borde vara med någon som gillar onani och själv gillar porr eller bara accepterar det. Det finns en åt oss alla, vi behöver inte slåss om killar som inte passar oss och vi behöver inte finna oss i att må dåligt i en relation. Viktigaste är att hitta en liksinnad och det finns det många av
    "ts sambo borde vara med någon som gillar onani" 

herregud, som jag skrev... det är inte otrohet eller FEL, att använda sina
    egna händer på sin egen kropp. om min kille skulle förbjuda mig från att 
    ens känna på min puppa skulle jag göra slut direkt! Min kropp är min kropp!  
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-13 12:47:01 följande:
    Ja, din kropp är din kropp men alla tycker väl olika. Det är väl bara att acceptera, passar det inte får man väl leta vidare.. svårare än så är det inte.
    Man kan inte äga en annans kropp =) 
Svar på tråden Idiot till fästman