Inlägg från: Anonym (Förstår dig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstår dig!)

Idiot till fästman

Nä fyy fan vad lågt! Han kan väl iaf vara ärlig och inte sitta å runka i smyg å sen undra varför ni inte blir gravida!!=(

• Anonym (Förstår dig!)
    Krafs skrev 2012-03-13 12:53:15 följande:
    Lågt? Vissa kvinnor är verkligen helt galna. Fullkomligen. 

Ja, vill man skaffa barn så kanske även mannen kan offra att inte runka till analsexporr??
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
    Kunde inte säga det bättre själv! jag och min sambo försöker också skaffa barn och självaste läkaren på mvc sa till mig att spermakvalitèn ökar om mannen "sparar" på sig och att man gärna ska vänta två-tre dagar mellan utlösningarna!
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
    JA, precis så menar jag! 

• Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-13 13:08:04 följande:
    Väldigt svårt att bli gravid av att han runkar.. Inte direkt så spermierna flyger till fittan och gör en gravid., så klart det inte ökar möjligheten för graviditet om man runkar. har man sex ökar det möjligheterna ´
  • Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-13 15:16:11 följande:
    Ja precis våran läkare sa det med när han skulle lämna spermaprov, För att spermierna skulle ha bästa chansen och vara flest till antalet och vara pigga skulle man hålla sig i minst 3 dagar innan han fick göra provet och få utlösning. då frågade vi ju självklart om chansen till graviditet? då gällde detsamma.

Anonym skrev 2012-03-13 15:25:17 följande:
    Nej, självklart inte! Men kan inte äga ens partner heller.. så då kan ju han vara otrogen eftersom det är HANS kropp. Men oftast är man överens i ett förhållande om vad som är OK eller inte och är man inte överrens om det så separerar man ju oftast? :)
  • Anonym (Förstår dig!)

Asså jag ser inget fel i om killen vill dra sig en handtralla ELLER om kvinnan vill onanera!
    Men att sitta i smyg i mörkret och onanera till porr, när TS och hennes sambo försöker skaffa barn, så tycker jag det är lite att föra TS bakom ljuset... 

• Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-14 08:03:38 följande:

Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.
    hur är din relation ? avundsjuk?

Låter som avundsjuka ja! Du vet, folk har svårt att glädjas för andra, sorgligt men sant!
Svar på tråden Idiot till fästman