• nevermind

Idiot till fästman

Men shit vilken idiot du är TS. Klart han får onanera och göra vad han vill med sin egen kropp.

Lämna honom då om han är så hiiiimla respektlös (det är du som är), förhoppningsvis hittar han någon som inte är så hysterisk och egoistisk.

• nevermind
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt

Är det sjukt?? Är det religiös och femtio plus eller???

Hoppas han inser hur knäpp du är och flyttar. 
  • nevermind

TS måste ändå ha fattat vid det här laget att hon inte får några sympatier utan folk bara tycker hon är galen.

Hoppas datorn går på hemförsäkringen.

• nevermind
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
    Om hon har ägglossning vill säga. Annars är det klart han kan runka.
  • nevermind
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:43:30 följande:

Att jag ens ids att kommentera ett sånt där inlägg! Tänk en sekund lilla vän innan du kommer med såna onödiga inlägg Med värdelöst innehåll

Varför är mitt inlägg onödigt? Jag gillar inte att du kallar det "sjukt" att kolla på porr. Du förolämpar en jäkla massa människor.
    Inte mig dock, jag bryr mig inte utan kollar ändå porr varje dag, sen får folk tycka vad de vill.  
  • nevermind

TS's sambo kanske runkar för att:

1. Det är tråkigt att ha sex endast för att det ska göras barn.
    2. Det är tråkigt att ha sex med en oattraktiv surf*tta (för det är man om man slänger en dator i golvet). 

• nevermind

Dessutom hade det bara blivit barn om de haft sex. Och det hade de inte eftersom TS sov!

• nevermind
    Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:

Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
    Eeh, va? Vad menar du? Vi har ett bra sexliv, det ena utesluter väl inte det andra?

Om jag ska upp kl. 5 dagen efter blir jag vansinnig om han väcker mig.

Min man är den bästa jag nånsin haft och den enda som kan få mig att komma, men jag onanerar ändå. Jag saknar ingenting i sexlivet, jag kan få sex precis när jag vill (kanske inte på arbetstid då... ).

Han kanske inte vill ha sex? Jag kanske inte vill ha sex? Onani handlar för bövelen inte om att den andra inte räcker till! 
  • nevermind
    mirre67 skrev 2012-03-15 09:01:26 följande:
    Eller också tål hon inte att höra en hel del sanningar. Eller också är hon ute och köper en ny laptop till sin sambo. Hoppas det, för det är hon banne mig skyldig honom.
Svar på tråden Idiot till fästman