• Anonym (kvinna)

Idiot till fästman

Krafs skrev 2012-03-09 21:36:54 följande:
    Där kom den: "Jag hade lämnat honom blablabla". VIlket skitsnack. Åtminstone hoppas jag det.
    Är killen nån form av maskin, som inte har rätt till egentid? Måste varje utlösning oavkortat gå till henne? Det låter som att de försökt i flera år. Finns där ingenstans utrymme för honom att få vara själv och onanera? Vad är det för fel på er?

Jag är så innerligt glad att det finns riktiga kvinnor bland er förvirrade hormonbomber. Ibland känns kvinnosläktet som ett enda stort pms-stint minfält. Ibland kliver man rätt och undviker att bli sprängd. Ibland inte.
    Håller med dig. Stackars karl. Nej vi är inte alla dårar tack o lov.
  • Anonym (Kvinna)

Herregud, vad är det med kvinnor och porr? Särskilt med dom som stressar över sådana saker, eller inte vill ligga själva eller ska bara ligga "när det är dags". Inte att undra på att män hellre har roligt med Fru Höger och Herr Vänster. 

Ursäkta mig men att säga att spermierna han runkar bort skulle ha kunnat bli ert kärleksbarn måste väl vara ett dåligt skämt eller? 

• Anonym (Kvinna)
    nevermind skrev 2012-03-12 19:54:41 följande:
    Vart tog TS vägen?
    (Gick hon för att köpa en ny dator till sambon?)
    Sitter och surar antagligen
  • Anonym (Kvinna)

Porr = otrohet? Sex efter tidtabell? Hoppas din stackars fästman fattar att han inte kan bli lycklig med någon som tänker som dig. Men tack för det stora garvet min make och jag hade när vi läste dina inlägg!

• Anonym (Kvinna)
    Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:
    Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
    Ojdå, ska inte förstöra din drömvärld då, men hälsa tomten från mig!
Svar på tråden Idiot till fästman