• Faber

Idiot till fästman

Kvinnor borde förbjudas att köra bil och inneha tjänster som flygledare etc. under hormonstormsperioder.

Artibus et armis recuperatur gloria
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-10 17:13:36 följande:
    Jag har inte min karl för avel, men gillar ändå inte onani av något slag, till något slag. Det var han fullt förstådd med innan vi vart ihop, så det gick han med på när vi blev ihop. Och skulle han göra något är det slut på en gång. Då rycker han ut med huvudet före. Men tydligen är jag värd att stanna hos och han får allt sex oralsex avrunkningar han kan behöva för att vara nöjd så
    Så om du är på konferens och han runkar ensam hemma så slänger du ut honom om du får reda på det, korrekt?
  • Faber
    Anonym (huvva) skrev 2012-03-11 14:04:00 följande:
    Bra skrivet!! Jösses var är er integritet tjejer och framförallt era killars integritet.

Min man är vuxen och myndig. Jag kan inte bestämma vad han "får" och "inte får göra". Jag har givetvis gränser som jag sätter upp ang hur jag vill ha det i min relation med någon. Om man ska hårddra det så fungerar det ju så att jag inte kan säga att han "inte får" ha en relation med en annan kvinna - jag har inte den rätten. Men jag kan däremot välja att jag inte vill vara i en relation med någon som bedrar mig och det vet han förståss om likaså vet jag om att han resonerar lika åt andra hållet.

Att bestämma om ens partner får onanera eller inte är helt klart att vara lite väl gränslös i sin relation. Din partner är en EGEN person som förtjänar respekt och har rätt att göra sina egna val utan att bli kontrollerad av någon annan.

Lite OT men jag tycker det är läskigt att läsa hur många verkar se sin karl som en "ägodel"
    Det är väl inget konstigt, under de senaste tio åren har ju matriarkatet tagit knäcken på de flesta män med motstridiga krav och otydliga förväntningar.
  • Faber

Vill ni veta sanningen om oss killar? Varsågod.

• Faber
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-13 22:31:07 följande:

De flesta killar men inte alla såklart :)

Alla
  • Faber
    hoppipannkakan skrev 2012-03-13 22:50:59 följande:
    Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.
    Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då. 
    Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.
    Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?  
    Jomen så är det, inga killar är förresten feminister på riktigt (om du med det menar den Svenska statsfeminismen). Det är helt enkelt killar som tror att dom skall ha större chans att scora om dom nickar och håller med om att patriarkatet är stort, runt och fluffigt och bör åtgärdas.

Hålla god min i elakt spel kallas det.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 14:39:14 följande:
    [quote=63992168][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Och du tror han tittar på porr? Haha skrattretande vad misstänksamma folk är. Jag är hemma dygnet runt vid den datan och antingen sitter han med sin chef på jobbet med sin data, eller så är han hemma och då är jag där, så finns inte ens tid till sånt, sen har vi ett rikt sexliv så finns inte en chnas att det ens skulle vara möjligt. Och kan du tänka dig jag har använt den datan i 5 år och har aldrig ens tittat i film mappen med porr, aldrig sett en enda porrfilm eller porrfilms snutt under hela vår relation. Åh herregu hur klarar jag mig?? Ja jag har väll fantasi tillsammans med min karl
    Alla killar gillar att se en ung tjej gallskrikande bli hårdknullad, killarna som är politiskt korrekta är rädda för vad ni skulle tycka och som sagt så tror dom att dom skall ligga bätter till om det gäller en tjej dom är intresserade av men inte ännu fått till det med.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 17:01:28 följande:
    Min karl är inte sån, han analyserar för mycket han tycker kvinnorna är för unga och ofta fejkade han tänker på att kamramän står där och allt är uppgjort och på låtsas på filmen. Han känner inte det ger honom något. Och sen tycker han inte om zooooomen rakt på underliven på både kuken och fittan. Han tycker om handling och i såfall i extremfall mjukporr max! Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar? Då får man hekt annan insikt på småflickor och på riktiga kvinnor.

och har du källa på hur många män som faktiskt ser porr i Sverige?
    Var läste du ut åldern på tjejerna resp. killarna som medverkar i filmerna?
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-14 18:12:33 följande:
    Du skrev alla killar gillar se en ung tjej gallskrikandes och bli hårt knullad.

och i dom flesta filmerna är folket hutlöst unga, och visst finns det dom som älskar leva och jobba inom porrbranchen men väldigt många mår dåligt ,skäms och gör det för att överleva. Vilket gör filmerna rätt sorgliga. Och dom som trycker upp det ena och det andra i röven lär ju sannolikt få analinkontinens och förslappade muskler, nu talar jag inte om vanlig analsex utan såna som trycker upp föremål eller fistas i röven och dylikt. Det är ju inget stolt jobb att jobba inom porrbranchen dom flesta landar där unga och sen tar sig vidare när dom är äldre har fått barn eller baraa vill ha ett mer respektfullt jobb. Eller blivit för gamla för att göra film.
    "Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar?"

Du menar alltså att yngre killar inte går igång på det?

Sedan finns det olika kategorier inom porrfilm precis som med spelfilm. Det är inte i varje film som någon får något upptryckt i röven.
  • Faber
    Karolina 2011 skrev 2012-03-16 12:39:34 följande:
    ALLA killar gillar inte alls det som du gillar, kanske många, kanske de flesta, men inte alla. Generalisera inte, skriv hellre JAG gillar och många med mig. Jag vet att min man inte gillar porr, han tycker det känns skabbigt att titta på skabbiga människor som knullar med varandra för pengar. Och gör dig inte dum nu och försök påstå att du känner min man bättre än mig bara för att ni båda råkar ha en penis och testiklar. Min man och jag har kännt varandra och bott ihop i mer än 10 år och har från början varit ärliga om allt vi gillar och inte gillar, speciellt på sexfronten, och en stor anledning att vi blev så nära vänner och förälskade oss i varandra var för att vi hade väldigt lika åsikter om vissa saker och att vi är känsliga och omtänksamma människor, som båda tyckte att kärlekslöst runtknullande var meningslöst och ganska äckligt. Jag tror nog inte någon människa egentligen skulle tycka porr var särskilt upphetsande om de var friska mentalt när man är medveten om "skådespelarnas" (de prostituerades) bakgrund, om industrin och om hur ont det ofta gör för tjejerna i filmerna att bli "hårdknullade" när de inte är ett dugg upphetsade
    Vad svamlar du om? Man kan visst generalisera när det gäller en överväldigande majoritet, det är inget fel med att generalisera. Är du medveten om att våra lagar är uppbyggda på generalisation?
Svar på tråden Idiot till fästman