• Karolina 2011

Idiot till fästman

Faber skrev 2012-03-14 15:30:34 följande:
    Alla killar gillar att se en ung tjej gallskrikande bli hårdknullad, killarna som är politiskt korrekta är rädda för vad ni skulle tycka och som sagt så tror dom att dom skall ligga bätter till om det gäller en tjej dom är intresserade av men inte ännu fått till det med.
    ALLA killar gillar inte alls det som du gillar, kanske många, kanske de flesta, men inte alla. Generalisera inte, skriv hellre JAG gillar och många med mig. Jag vet att min man inte gillar porr, han tycker det känns skabbigt att titta på skabbiga människor som knullar med varandra för pengar. Och gör dig inte dum nu och försök påstå att du känner min man bättre än mig bara för att ni båda råkar ha en penis och testiklar. Min man och jag har kännt varandra och bott ihop i mer än 10 år och har från början varit ärliga om allt vi gillar och inte gillar, speciellt på sexfronten, och en stor anledning att vi blev så nära vänner och förälskade oss i varandra var för att vi hade väldigt lika åsikter om vissa saker och att vi är känsliga och omtänksamma människor, som båda tyckte att kärlekslöst runtknullande var meningslöst och ganska äckligt. Jag tror nog inte någon människa egentligen skulle tycka porr var särskilt upphetsande om de var friska mentalt när man är medveten om "skådespelarnas" (de prostituerades) bakgrund, om industrin och om hur ont det ofta gör för tjejerna i filmerna att bli "hårdknullade" när de inte är ett dugg upphetsade
Svar på tråden Idiot till fästman