Idiot till fästman
Anonym skrev 2012-03-14 18:20:49 följande:
Hmm mig gör det inget om min partner visar sina gränser, bara för det är min kropp kan jag inte gå och prostituera mig, eller vara otrogen, operera mig, eller onanera i dom fallen lämnar han mig. Han har rätt att sätta sin gräns vart han vill, jag är den som går med på vilkoren för att få stanna hos honom. Han kan säga att skulle jag tatuera hela min kropp tex skulle han tycka jag vart extremt oatraktiv då han hatar tatueringar. Så om jag då skulle gå och börja tatuera mig så vet jag ju hur det skulle sluta. Och ja det är min kropp, och jag bestämmer att så länge jag är med honom och han är min partner då har han något att tillägga.det enda han inte kan göra är att tvinga mig till saker jag inte vill tex analsex, men han kan be mig sluta göra något jag gör som tex onanera och jag kan acceptera det och sluta upp med det utan problem.
har partnern aldrig nåt att säga till om? Om personen tycker onani skulle kunna skada relationen bör den inte säga ifrån? Precis som vid porrmissbruk, drogmissbruk, spelmissbruk. Eller ska vi bara låta partnern göra som den vill och strunta i hur det slutar?
Sen är det en jävla skillnad på prostitution och onani, .