-
Nej, det är de inte. Drog bara upp otrohet eftersom hon skrev om ägandet av kroppar.mirre67 skrev 2012-03-13 16:43:06 följande:Så det är ung samma sak då att vara otrogen och att runka, enl dig?
-
nevermind skrev 2012-03-13 19:24:50 följande:Dessutom hade det bara blivit barn om de haft sex. Och det hade de inte eftersom TS sov!
Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk -
Är det sant?! Min sambo är likadan och läser man här på FL så finns det verkligen inte många av den sorten. Vi har inte samma va?Anonym skrev 2012-03-13 19:34:22 följande:Jag vet inte hur din relation är, men om jag sover och karln är uppe än.. Så sätter inte han på porr och sätter sig och runkar. Han kryper ner i sängen och överraksar mig med oralsex och riktigt sex. För min karl trots att han inte runkar är han e lycklig karl som älskar att ha sex med mig och vill inte ha fantasier eller runkobejkt för att klara av att leva med mig. Jag duger alldeles utmärkt för att ersätta porr och runk
-
Kan tillägga att jag inte heller är den som behöver ha ett "privatliv" (onanera) eller se på porr, jag klarar mig helt klart utan och då har jag heller ingen sambo som förbjuder mig heheAnonym skrev 2012-03-13 19:57:49 följande:Är det sant?! Min sambo är likadan och läser man här på FL så finns det verkligen inte många av den sorten. Vi har inte samma va?
-
hoppipannkakan skrev 2012-03-13 22:50:59 följande:Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.
Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då.
Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.
Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?
Då var han en av dom sviniga killar som ljuger och smyger med saken
Och den delen verkar vara många som ljuger och beteer sig illa.
sen. Verkar det finnas en kateogri med dom som får runka och som gör det öppet och inte bryr sig om alla vet vad dom gör.
sen har vi sista kategorin som inte varken runkar eller ser porr och är ärliga om det. -
Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:Alla
Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toanoch sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
-
Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-14 07:45:34 följande:Oj ni verkar verkligen leva ett superkul liv..sitter ni ihop eller?
Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.
hur är din relation ? avundsjuk? -
Alla? Det är många, hur tänker du nu? Uteliggare ser dom porr? Såna som bor långt ut i skogen, och har inte tv data eller dylikt tittar dom porr? Dom som är sjuka och ligger på sjukhus ser dom porr och runkar? Dom som är kristna och troende och är emot onani, ser dom porr och runkar?
alla gör inte det. Dom i Afrika som svälter och har fullt upp med att överleva ser dom porr? Assexuella ser dom porr?, och sen fiinns det dom som har möjlighet men faktiskt inte gillar det. Vore en sak om du sagt alla har SETT porr det är nog mer möjligt men vore helt galet om 100% av alla män glodde porr fast dom inte har tillgång, ork, lust, eller ens råd eller hälsa att se porr.
jag kan gå med på att alla killar sett porr någon gång av något slag men du kan inte räkna med att ALA gillar det eller vill det. -
Alla? Det är många, hur tänker du nu? Uteliggare ser dom porr? Såna som bor långt ut i skogen, och har inte tv data eller dylikt tittar dom porr? Dom som är sjuka och ligger på sjukhus ser dom porr och runkar? Dom som är kristna och troende och är emot onani, ser dom porr och runkar?
alla gör inte det. Dom i Afrika som svälter och har fullt upp med att överleva ser dom porr? Assexuella ser dom porr?, och sen fiinns det dom som har möjlighet men faktiskt inte gillar det. Vore en sak om du sagt alla har SETT porr det är nog mer möjligt men vore helt galet om 100% av alla män glodde porr fast dom inte har tillgång, ork, lust, eller ens råd eller hälsa att se porr.
jag kan gå med på att alla killar sett porr någon gång av något slag men du kan inte räkna med att ALA gillar det eller vill det. -
Åp
Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-14 10:03:10 följande:Då kan jag upplysa om att jag också hittat min själsfrände och vi har hur kul som helst ihop MEN jag är så glad över att även ha så bra kompisar som jag har och som jag umgås med ibland! Om man har ett kompisumgänge också, betyder det då per automatik att man inte har en bra relation med sin partner eller vad menar ni egentligen??
Nej absolut intedu har säkert en jätte god relation och du trivs med vänner och livet funkar utmärkt.
jag har haft olika relationer jag har levt på många olika vis, jag har levt i relationer, med onani, otroheter,misshandel både psykiskt fysiskt, jag har haft bra vänner, dåliga vänner, haft bra stunder i livet och haft sorgliga tider precis som alla andra.
i den relation jag är nu, var jag ensam när vi träffades, jag hade ett barn sen tidigare och en dålig relation bakom mig, jag hade inte vänner och men var ändå lycklig som singel. Han var ensamvarg och gillade aldrig att umgås med folk han var helst ensam och ifred.
Tills vi träffades, han är min bäste vän, han är min partner han är fantastisk bonus pappa, fantastisk pappa. Vi hjälps åt vi gläds åt varann och har det jämnställt hemma och båda trivs med det. Även samt onani ingen av oss onanerar vi har valt att lägga den lusten och energin på varann. Och skulle någon av vilja bara bli smekt av den andre och inte vilja ha sex, gör vi så med. Ibland runkar jag av han till sömns ibland suger jag, ibland har vi sex han gör detsamme för mig. Och iallfall jag tycker det är mycket skönare när någon annan smeker mig än när jag onanerar så därför har vi valt att ha det så. Vi är öppna och pratar mycket och att vi bara umgås med varann har aldrig ens varit ett problen. Då vi endast bråkat en enda gång under dessa år tillsammans. -
[quote=63991445][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 10:34:28 följande:[/quote-nick Varför är den inte raderad då, kan man ju fråga sig....
[/quote]
för jag använder den datan, han använder en annan dator. Som är sin jobbdata och den har han ingen porr på självklart. Och dom gamla filmerna sa vi att vi kunde kolla på någon gång tillsammans, så jag sa åt han att spara dom, men det har aldrig blivit av då ingen av oss har behovet till porr. -
[quote=63992168][quote-nick]hoppipannkakan skrev 2012-03-14 11:18:32 följande:[/quote-nick][/quote]
Och du tror han tittar på porr? Haha skrattretande vad misstänksamma folk är. Jag är hemma dygnet runt vid den datan och antingen sitter han med sin chef på jobbet med sin data, eller så är han hemma och då är jag där, så finns inte ens tid till sånt, sen har vi ett rikt sexliv så finns inte en chnas att det ens skulle vara möjligt. Och kan du tänka dig jag har använt den datan i 5 år och har aldrig ens tittat i film mappen med porr, aldrig sett en enda porrfilm eller porrfilms snutt under hela vår relation. Åh herregu hur klarar jag mig?? Ja jag har väll fantasi tillsammans med min karl -
Faber skrev 2012-03-14 15:30:34 följande:Alla killar gillar att se en ung tjej gallskrikande bli hårdknullad, killarna som är politiskt korrekta är rädda för vad ni skulle tycka och som sagt så tror dom att dom skall ligga bätter till om det gäller en tjej dom är intresserade av men inte ännu fått till det med.
Min karl är inte sån, han analyserar för mycket han tycker kvinnorna är för unga och ofta fejkade han tänker på att kamramän står där och allt är uppgjort och på låtsas på filmen. Han känner inte det ger honom något. Och sen tycker han inte om zooooomen rakt på underliven på både kuken och fittan. Han tycker om handling och i såfall i extremfall mjukporr max! Alla gillar inte unga tjejer som blir påknullade.. Det e ju bara snuskgubbar som tänker så fy! Du har då kanske inte döttrar? Då får man hekt annan insikt på småflickor och på riktiga kvinnor.
och har du källa på hur många män som faktiskt ser porr i Sverige? -
Faber skrev 2012-03-14 17:26:36 följande:Var läste du ut åldern på tjejerna resp. killarna som medverkar i filmerna?
Du skrev alla killar gillar se en ung tjej gallskrikandes och bli hårt knullad.
och i dom flesta filmerna är folket hutlöst unga, och visst finns det dom som älskar leva och jobba inom porrbranchen men väldigt många mår dåligt ,skäms och gör det för att överleva. Vilket gör filmerna rätt sorgliga. Och dom som trycker upp det ena och det andra i röven lär ju sannolikt få analinkontinens och förslappade muskler, nu talar jag inte om vanlig analsex utan såna som trycker upp föremål eller fistas i röven och dylikt. Det är ju inget stolt jobb att jobba inom porrbranchen dom flesta landar där unga och sen tar sig vidare när dom är äldre har fått barn eller baraa vill ha ett mer respektfullt jobb. Eller blivit för gamla för att göra film. -
Anonym (buhu) skrev 2012-03-14 17:35:50 följande:oj vad hemskt att inte få tillfredställa sig själv. Jag skulle känna mig väldigt kränkt om min sambo skulle komma inklampandes och ha mage att dessutom vara arg på mig för att jag tillfredställde mig själv. Bara för att han runkar betyder det inte att han väljer bort dig.
Det kanske är lite väl mycket bebis och nu ska vi bli gravida-snack så fort ni får till det, så det kan ju göra att det inte blir så spännande?
Det är väl en sak att kolla på porr då och då och att tokrunka så fort han får tillfälle framför datorn.
Hmm mig gör det inget om min partner visar sina gränser, bara för det är min kropp kan jag inte gå och prostituera mig, eller vara otrogen, operera mig, eller onanera i dom fallen lämnar han mig. Han har rätt att sätta sin gräns vart han vill, jag är den som går med på vilkoren för att få stanna hos honom. Han kan säga att skulle jag tatuera hela min kropp tex skulle han tycka jag vart extremt oatraktiv då han hatar tatueringar. Så om jag då skulle gå och börja tatuera mig så vet jag ju hur det skulle sluta. Och ja det är min kropp, och jag bestämmer att så länge jag är med honom och han är min partner då har han något att tillägga.
det enda han inte kan göra är att tvinga mig till saker jag inte vill tex analsex, men han kan be mig sluta göra något jag gör som tex onanera och jag kan acceptera det och sluta upp med det utan problem.
har partnern aldrig nåt att säga till om? Om personen tycker onani skulle kunna skada relationen bör den inte säga ifrån? Precis som vid porrmissbruk, drogmissbruk, spelmissbruk. Eller ska vi bara låta partnern göra som den vill och strunta i hur det slutar?