Inlägg från: Anonym (Respektlöst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Anonym (men snälla!) skrev 2012-03-08 22:44:55 följande:
    Då är han inte människa. Jag förutsätter att även du pruttar och rapar, du vet, naturliga gaser som måste ut. HELT säker kan du inte vara att din man inte tittar på porr, om du inte är din man dvs...
    Hon la till "Inte när jag är i närheten" Läs alla inlägg innan du kläcker ur dig kommentarer
  • Anonym (Respektlöst)
    cannafever skrev 2012-03-08 22:47:13 följande:
    Ni delar då inte säng antar jag för jävlar vad vi alla håller på när vi sover

Du har höga tankar om dig själv men låt mig dämpa dig lite, dom flesta män kollar på porr ibland.
    Och jag skulle dra det så långt att jag säger att alla män även onanerar, vissa mer andra mindre.

Men du kan ju tro att din inte gör det om det får dig att känna dig bra
    Jag gillar inte din sarkasm för att somliga har värderingar som inte stämmer överens med dina!,

Det du beskriver generaliserar alla män, tycker du inte att det är fel att generalisera? Och var drar du isåfall gränsen när du skriver "vissa mer andra mindre"
  • Anonym (Respektlöst)
    Mickeee skrev 2012-03-08 22:50:00 följande:
    Varför gjorde du så..?!

Du skulle tagit ett rejält tag om hans arm, lyft den häpna mannen ur stolen, fört honom mot dörröppningen och sedan kastat ut honom med huvudet före (tillsammans med sin kära laptop). "Kom tillbaka när du lärt dig något om respekt!" skulle du vräkt ur dig precis innan du smällt igen dörren.

Svårare än så är det inte?
    Han är 180 cm lång och väger ungefär 120kg skogsarbetare vettu, det är nog han som kastar ut mig :p 

• Anonym (Respektlöst)
    Anonym skrev 2012-03-09 08:29:29 följande:
    Får ont i magen. Stackars din sambo!
    Jaa få ont, det är inget emot hur sårad jag blev av min mans beteende. 
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 08:55:23 följande:
    Idiot till fästmö är nog en bättre rubrik....
    Väldigt konstruktivt. har du nån känsla för empati? tänker du på mig överhuvudtaget
    Anonym skrev 2012-03-09 08:55:47 följande:
    Klart han måste få runka sin KUK!
    Vilken bitch du är!
    Det kan jag ta hand om, oroa dig inte för det. Fundera istället hur spermierna som kommer i hans kalsonger ska lyckas hamna i mig. Det är mera relevant än de inlägg du kläcker ur dig

• Anonym (Respektlöst)
    skorpionen80 skrev 2012-03-09 11:30:00 följande:
    Du bör nog skaffa dig en kvinna istället om du tycker att män är dumma och att man bör stena dem.
    Ja du tänker på bilden. lustigt att du tog åt dig.. 
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym skrev 2012-03-09 09:45:11 följande:
    Jag är emot porr men du blir arg för att han i princip håller spermierna i trim. Spermiekvaliteten blir bättre när en kille kommer regelbundet. Varje dag kanske är för mycket men ser han till att komma varannan dag så är ju det till fördel för dig!
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
  • Anonym (Respektlöst)
    Krafs skrev 2012-03-09 10:32:11 följande:
    *Facepalm*
    Galna fruntimmer.. 
    Cool effekt tycker många när man skriver "Facepalm" ofta när man inte har några argument.
  • Anonym (Respektlöst)
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:51:36 följande:
    Ok, det är alltså ok för dig att gå på dina instinkter men inte för TS sambo. 
    Jag förstår:) 
    Hur fan tänker du nu? 
  • Anonym (Respektlöst)
    Sven Justus skrev 2012-03-09 13:42:02 följande:
    Vafan är det för fel på folk? Dras alla jävla efterblivna idioter till den här tråden? Eller går det inflation i trollande?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.

Håll en trevligare ton annars kan du dra! Innan kan du utveckla vad du menar med "vad är det med folk" för det var väldigt omoget skrivet. Det man kan se är att du har svårt att se andras synsätt och har lätt att gå till personangrepp För du
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:25:57 följande:
    Jag är också tjej och jag har all förståelse för sambon i det här fallet. Kan inte vara speciellt upphetsande att veta att hon för det första lägger all skuld på honom för det här (nu beror det ju i och för sig på honom men det behöver hon ju inte låta honom veta hela tiden), för det andra att de måste ha sex efter ett schema och för det tredje låter det som att ts enbart betraktar sin sambo som en spermadonator för tillfället. Kanske inte så konstigt då att han vill lätta på trycket där enda syftet är att han ska ha det skönt och inget annat.

Synd att vi inte har samma perfekta flrhållande som ni har!
  • Anonym (Respektlöst)
    nevermind skrev 2012-03-09 16:16:06 följande:
    Är det sjukt?? Är det religiös och femtio plus eller??? Hoppas han inser hur knäpp du är och flyttar. 

Att jag ens ids att kommentera ett sånt där inlägg! Tänk en sekund lilla vän innan du kommer med såna onödiga inlägg Med värdelöst innehåll
  • Anonym (Respektlöst)
    neeext skrev 2012-03-09 17:33:43 följande:
    Meeeeeeen vad folk ska vara lättlurade då, usch vad tråkigt FL har blivit Sandlådan next! Nu blir jag säkert varnad också men.... Vad gör det? *ler*

Det blev du..
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:42:41 följande:
    Ehh..va?! Vad har vårt förhållande med ert sexschema att göra??

Du verkar ha fördomar om mitt liv, då kan jag väl få ha fördomar om ditt.
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:48:18 följande:
    Jag svarar utifrån det du skriver. Men visst vill du tro att mitt och min mans förhållande är perfekt så varsågod! Vi har iallafall inte schemalagd sex. Du klagar på rätt många här att de är otrevliga men du är inte speciellt trevlig själv heller.

Du har rätt, jag mår inte så bra av alla medeciner! Saker känns 1000grr värre än vad de är
Svar på tråden Idiot till fästman