Idiot till fästman
Får ont i magen. Stackars din sambo!
Får ont i magen. Stackars din sambo!
Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...
Girls are stupid, throw rocks at them!
Klart han måste få runka sin KUK!
Vilken bitch du är!
Jäveln Du pratar om respekt. Vart är din respekt för din man? Hoppas du ser till att laga hans laptop. Hade min man gjort så mot mig hade jag seriöst trott att hans hjärna brunnit.
du har antagligen gjort sexet till något som bara handlar om att de ska bli barn och även om han också jätte gärna vill ha barn så kanske han saknar de där sexuella .. får njuta utan att tänka på att varje liten spermie kan bli en bebis!
Jahaja, trodde man skulle komma in i en tråd där ni skulle hjälpa henne och inte hålla på och trycka ner TS.
Men såklart så är den här tråden, just ni, som förstör precis allting. Ja, tråden är som alla andra.. Bara elakt och ingen hjälp!
Jag förstår dig TS. Det är bättre ni kommunicerar med varandra.
Jag är emot porr men du blir arg för att han i princip håller spermierna i trim. Spermiekvaliteten blir bättre när en kille kommer regelbundet. Varje dag kanske är för mycket men ser han till att komma varannan dag så är ju det till fördel för dig!