• Anonym

Idiot till fästman

Det är klart att han måste få runka om han vill... Jag tycker ärligt talat synd om din stackars sambo... Du trycker ju ner honom... Hade jag kommit på min sambo o runka, vilket hänt MÅNGA gånger, så skulle jag inte bli förbannad utan jag skulle gått därifrån med ett leende på läpparna... Vill min sambo runka till porr får han göra det... Jag kan sitta bredvid honom i soffan o glo på porr tillsammans med honom.. Inga problem alls...  =)

Men din stackars sambo som får dator sönderslagen för att han råkar sitta o dra i kuken sin.. SKAMLÖST... Fy fan, vore jag honom skulle jag dumpa dig direkt...  =) 

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 08:55:23 följande:
    Idiot till fästmö är nog en bättre rubrik....

Haha  den var bra.. Passar ju in oxå..  =)
  • Anonym
    Sven Justus skrev 2012-03-09 12:09:11 följande:
    Antingen trollar du eller så är du så jävla korkad så du tror på vad du själv skrev.
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 11:40:04 följande:
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
    Han kan ju ge henne ett ultimatum.. antingen går hon med på det (om det nu är så viktigt för honom) eller så sticker hon Flört
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:26:44 följande:
    Hur vet du det?
    Eller snarare, hur har du kommit fram till detta? 
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:29:01 följande:
    Det är väl lika lite ett behov att ligga öht? Då kan du ju skippa det också.
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
  • Anonym

Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:39:52 följande:
    Varför har kvinnan en klitta då? Den är inte ett dugg nödvändig för att skaffa ungar. 
    för vore inte sex skönt skulle man inte försöka sig. duuh...
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:42:38 följande:
    Då hoppas jag att du enbart ligger när du ska avla ungar. Eller?
    Nej vi väljer att gå på våra instinkter o ha sex tillsammans oftare än så. men klart ingen e ju perfekt
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:36:52 följande:
    Eller så lämnar han henne om hon ska envisas med att förminska honom och bestämma över hans privatliv. Det hade jag gjort iaf.
    Precis det jag menade, alla har ett val.
Svar på tråden Idiot till fästman