Inlägg från: Anonym (Ledsen vän.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen vän.)

Medium lr synsk, Ngn som kan se vad som hänt min vän?

Hoppas någon kan/vill svara på detta meddelande för mig om ni kan. 
    Jag & min familj har en vän sedan lite mer än 30 år tillbaka som nu gått bort. Han är i samma ålder som mina föräldrar (födda på 50-talet) Jag undrar om du kan se när och hur han gått bort? Behöver du mer information om honom, som namn och födelsedata? Vi är hans enda \"anhöriga\" som han haft. Han har familj annars men som han inte haft kontakt med i åratal.
    Tacksam för svar då vi är väldigt ledsna & sorgsna över att han har gått bort.

Endast seriösa svar då detta är ett känsligt ämne.     

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-09 21:05
    Vill endast att seriösa svarar och inga låtsas synska/medium som hittar på.

• Svar på tråden Medium lr synsk, Ngn som kan se vad som hänt min vän?
  • Anonym (Ledsen vän.)

Tack så mycket. Tänlkte se om någon kanske kunde "se" vad som hänt honom. Funderar på att träffa ett medium också som förhoppningsvis kan ta kontakt med honom och få svar direkt av honom.

• Anonym (Ledsen vän.)

puff                             

• Anonym (Ledsen vän.)

Ingen alls?                       

• Anonym (Ledsen vän.)

• Anonym (Ledsen vän.)

puffar

• Anonym (Ledsen vän.)

Puffar                                  

• Anonym (Ledsen vän.)

sidan du länkade finns inte. Har du möjligtvis skrivit fel?

• Anonym (Ledsen vän.)
    Anonym (synsk) skrev 2012-03-09 17:58:56 följande:
    Din vän gick bort i sömnen. Somnade stilla och lugnt in. Sedan  verkar du inte veta att han har anhöriga kvar i livet. En sondotter. Han fick en son som väldigt ung, och hans dotter är fortfarande kvar i livet.

Du har alldeles rätt!!

Han hade inga barn. Du var rolig du!  
  • Anonym (Ledsen vän.)
    Anonym (synsk) skrev 2012-03-09 19:15:12 följande:

Jo, en son han fick som väldigt ung, verkar som att han var 18 när sonen kom. Han har aldrig haft kontakt med sonen, utan fått kontakt med sin sondotter nu på senare tid.
    Det stämmer tyvärr inte. Men tack ändå för du försökte
  • Anonym (Ledsen vän.)

Vi umgicks med honom i 30 år och vet mycket väl om hans liv.

Men tack än en gång för du försökte.  

• Anonym (Ledsen vän.)
    Anonym skrev 2012-03-09 19:54:35 följande:
    Han dog i en hjärtattack. Kände ingenting utan sov gott och sedan gick han vidare till andra sidan.

Det stämmer tyvärr inte, men tack för du försökte.
  • Anonym (Ledsen vän.)
    Anonym skrev 2012-03-09 21:10:12 följande:

Jag får börja med att beklaga er förlust. Men jag måste få fråga? Jag förstår inte ritkigt?
    Om du vet vad som hände honom varför frågar du då här?

Tack. Vi vet inte hur han gått bort. Men att han har somnat in lr att det var en hjärtattack det vet vi att det inte var. Han har varit med om en olycka. Och det jag undrade var om ngn seriös (då det är många som påstår sig vara synska och mediala här på FL) kunde se vad han råkat ut för. Hade inte frågat om jag nu visste vad han gått bort av.       

• Anonym (Ledsen vän.)
    Anonym (synsk) skrev 2012-03-09 23:30:59 följande:
    Nej, nej, någon olycka var det inte. Närmaste är väl självmord men det tror jag inte. Utan han somna in fint och stilla.

Jag förstår inte varför du fortsätter. Men kanske du gör det av ren illvilja för du tycker detta är roligt.

Han har inte somnat in fint och stilla så du kan lägga ner det!   
Svar på tråden Medium lr synsk, Ngn som kan se vad som hänt min vän?