Har inkomst 47 300 kr/mån efter skatt och vill låna 75 000 kr och. Går det för arbetslös hemvändare med sambo med bet anm?
I hur ska ni kunna betala av lånet om ni inte kan spara ?
I hur ska ni kunna betala av lånet om ni inte kan spara ?
Hur ska ni betala lånet under dom 5 mån få ? Jag fattar inte ! Varför inte bara vänta o ta 10000 i mån om 5 mån o lägga på huset då ? Varför ta ett lån o betala massa ränta om man inte behöver ?
Med betalningsanmärkningar i grunden o att ni ligger efter med räkningar nu så är nog inte ett lån en bra lösning tyvärr .
Jag menade att ett lån inte nån gång är en lösning för nån med anmärkningar o skulder o dessutom är en arbetslös !
En ganska självklar slutsats
Det är aldrig bra att lösa situationer med lån om man inte har rätt förutsättningar , jag anser inte att man har det om man har anmärkningar är arbetslös o dessutom massa tusen man ligger efter med på räkningar just nu ! Böter ska vad jag vet betala in i hela beloppet o får inte delas upp utan att det hamnar hos kf , skatteskulder likaså !
Läs dina inlägg , betalningsanärkning från CSN skuld men sen betalar ni på en , skatteskuld ger betalningsanmärkning o går väldigt sällan att dela upp utan att det går till kf mm !
Sen med den inkomsten bör det vara omöjligt att hamna hos kf ! O måste ju vara hur lätt som helst att spara !
Sen verkar ni ha väldigt höga utgifter ! Är inte så konstigt att ni inte får l
Låna ska det stå sist !
Ni har höga utgifter , varför har ni matkostnad på 7000 på 2 vuxna ? Kläder 0 är ju nästan omöjligt på ett helt år ? Vad räknar ni in i övrigt ?
Om ni har tre barn oxå så bör det vara mera utgifter än så
Fast bb för tre barn är inte 2600
Vad e detta ? Du är ju ett stort skämt !
Det har jag sagt från början men då blev jag varnad av moderator :)