• PolyPond

Lär du din son att

Själv ser jag det som självklart att även killar sitter ner på toaletter, då det dels anses nyttigare (omtvistat), men framförallt stänker när folk står upp och strilar. I skogen är det ju praktiskt att kunna stå upp, men det är ju där det....
    Hur gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lär du din son att
  • Frontline

Jag sitter alltid ner när jag kissar men inte på offentliga toaletter, försöker att få grabben till det med och oftast sitter han.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Hallonmumsan

Båda mina pojkar sitter ner. Däremot deras kusiner står upp, så var gång dom varit här så får man städa toaletten.

• Liten elak och intelligent

Sitta men han kan stå. Vi hade problem när han kom hem från farmor som hade sagt att "Pojkar sitter inte. De står och kissar." Jättekul. Han var då bara fyra år och hade inte riktigt snitsen heller så det blev kiss på ring och golv :-/

• KimPossible

Sitta och kissa, såklart. Såvida man inte är utomhus eller på offentliga toaletter, då får man stå. Ja, utomhus säger det ju sig själv kanske.

Står man och kissar inne och det kommer utanför, får man vackert städa upp efter sig. Det gör ICKE jag! 

• PolyPond

Många säger att det är okej att stå på offentliga toaletter. Vore det inte trevligare om alla satt på dem också? Dels för de personer som städar, men även för de gäster som kommer efteråt.
    Det finns garanterat en anledning till varför det oftare stinker piss på herrtoaletter än damdass.

• KimPossible
    PolyPond skrev 2012-03-10 15:06:14 följande:
    Många säger att det är okej att stå på offentliga toaletter. Vore det inte trevligare om alla satt på dem också? Dels för de personer som städar, men även för de gäster som kommer efteråt.
    Det finns garanterat en anledning till varför det oftare stinker piss på herrtoaletter än damdass.
    Jo självklart egentligen. Problemet är att så länge det finns folk som tycker det är "omanligt" att sitta och kissa, så kommer det att finnas både pojkar och gubbar som skvätter runt. Och då tycker jag lite synd om ungarna som ska behöva sitta i det.
Svar på tråden Lär du din son att