• Running K

Sambo otrogen under graviditet

Åh, vad jag känner igen mig. Jag och mitt ex var gravida med vårt andra barn (tillsammans i sex år) när jag fick reda på att barnet var dött. När jag frågade när vi skulle försöka igen så sa han att han inte var säker på att han ville ha något barn. Det visade sig att han fallit för en kollega. Jag visste dock inte om detta när det tog slut men två veckor senare kom han hem (för vi bodde fortfarande ihop) och berättade att han hade förlovat sig. Två månader senare var de gifta och någon månad efter det var de husägare. Det var en vääääldigt tung tid. Jag har dock fortfarande, två år senare, inte velat träffa henne. Men jag är hel igen. Det kommer att ta ett sorgeår.

Men det jag vill säga är - det blir bättre! Jag förstår hur det är att bara ha svårt att andas, att tro att man är påväg att självdö. Jag började springa (efter ett par månader - första månaden kunde jag inte göra någonting) - endorfiner är bra! Jag kommer aldrig att vara ok med att vara ifrån mitt barn men man vänjer sig och det blir mindre hemskt med tiden.

Många styrkekramar till dig!! Det kommer att ta tid men en dag står du där på andra sidan. 

Svar på tråden Sambo otrogen under graviditet