Sambo otrogen under graviditet
AnEm skrev 2012-03-10 21:27:50 följande:
Hej! Var tillsammans med min kille i över 7 år. Hade ett helt underbart förhållande som alla var avundsjuka på. Vi blev gravida för ett år sedan och var båda jättelyckliga över detta. Vi köpte ett hus som vi flyttade till i somras. Under slutet p min graviditet märkte jag att ngt inte stämde. Min sambo blev mer frånvarande i vår relation och visade ej så mkt känslor. Jag trodde att det mest berodde på att han jobbade mkt, vi hade en hel del att göra med vårt hus.. där mkt föll på honom få jag var höggravid.. detta hade bi dock diskuterat innan vi köpte hus. Konfronterade honom när jag hittade ett udda sms till hans kollega.. men han förnekade att det var ngt. Bestämde mig för att tro honom, men ngt gnagde i mig ändå hela tiden. Förlossningen var fantastiskt och min sambo var helt närvarande även emotionellt. Men efter pappadagarna var slut blev han åter igen frånvarande både i vår relation och i relationen till bår nyfödda son. Fick när sonen var 2,5 månad gammal reda på att han var kär i sin kollega och att de hade ettförhållande. Hela min värld rasade samman. Hur kunde detta hända? Hur kunde jag vara så blind dom inte fattade? Hur kan mangöra så?? Nu är min son 5 mån gammal och jag fasar för den dagen då jag måste låta honom träffa kvinnan som höll på med min kille och även träffade mig när min son låg i min mage. Tanken på detta får det att hugga till i hjärtat på mig.. Skriver här för att ventilera och höra om andra i liknande situation.