Sambo otrogen under graviditet
Hej! Så många vi är som blivit utsatta för sånt här. Jag har själv blivit utsatt för otrohet och vet vilken smärta detta svek innebär. Jag vet hur ont det gör att ej få träffa sitt barn varannan vecka. Den där overkliga känslan när man lämnar sitt barn på dagis på Tis morgonen o vet att nu dröjer det 1v tills jag får träffa henne igen. Levde med en man som bedrog mig med grannen under 1 år. Sanningen kom fram via sms han glömt ta bort innan han lånade ut sin mob till mig. Jag mitt dumma nöt stannade kvar ENBART för jag inte kunde vara utan min dotter varannan v. 6 mån gick o en dag kommer han hem o säger att han inte vill mer. Han hade börjat träffa samma tjej igen fick jag reda på av min 3åriga dotter. Det har nu gått 1 år sen åsnan stack. Jag är lyckligare än nånsin idag i har träffat en underbar kille. Jag harvprstst massa med psykolog, vänner o familj. Man måste prata för att komma vidare. Du kommer klara detta galant o du är vinnaren i detta. Har man en gång bedragit någon på detta vis så kommer de göra det igen. Va glad du är fri från honom. Det kommer ta tid men en vacker dag slår du upp dina ögon o inser hur härligt livet är o att du har klarat detta. Så va det för mig. Jag kan säga som så att jag vill aldrig ha med denna tjej att göra. Att hon får träffa mitt barn lika mkt som jag får göra det gör ont. Jag har accepterat det men jag kommer aldrig vilja ha med henne o göra. Kämpa på!