• Anonym (arg)

jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?

Jag är så jävla förbannad!!! Jag och min kille har knappt tid för varandra, han jobbar så jävla mycket, är det inte på jobbet så jobbar han hemma med renovering och grejer. I januari trodde jag att jag var gravid och jag blev hysteriskt deprimerad (jag vill inte ha barn) och gick ner mig i mig själv, några veckor senare visade det sig att jag INTE var gravid tack o lov men jag var fortfarande ledsen. Just i januari var det så mycket för min kille på jobbet och med sina barn att han inte hade så mycket tid för mig men lovade att vi skulle åka iväg han och jag i början på mars för då såg det lugnare ut. Jag lät honom planera, för han hade ju lovat att vi skulle åka så jag brydde mig inte så mycket i det där för han skulle ju sköta det där...

Och så förra torsdagen sa han att jag skulle packa väskan för han hade planerat en grej! Packade väskan, bikini och fina klänningar och grejer och sen i bilen avslöjade han att vi skulle till London!!!!! LONDON!!! Vem i helvete har inte varit i London? Han visste att jag ville lååångt bort, till sol & bad för att tänka på annat och så bokar han London?? jag blev så jäkla besviken och vi började tjaffsa och han kallade mig otacksam och bitch och då blev jag så jävla arg att jag tog hans mobil och kastade den i en pelare så den gick i tusen bitar. Han blev skitarg, kastade väskan ur bilen och drog från flygplatsen...???

är det mitt fel att jag blev besviken? han kunde ju inte bara dra sådär??? nu vill han inte prata med mig, får inte tag i honom fast jag ringt hans kompis och hem till honom och allt... vad ska jag göra? jag vill ju ha honom.

• Svar på tråden jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?
  • Ntme

Jag skulle bli super glad över en resa till London. Och var det inte honom du ville umgås med?

• Anonym (??)

Ber till Gud att detta är ett skämt.. Och är det inte det, så är du nog den mest otacksamma människan i hela världen. Usch!!

• Tant Groda

Jag förstår honom! London är en trevlig stad även om man varit där förr.

Har du varit tydlig med vad du ville ha för typ av semester?

• Anonym (va??)

Hur gammal är du, 12 år??!! Så otroligt bortskämt och otacksamt beteende för att säga det milt, jag förstår att han tröttnade och blev arg.

• Krambjörn

Jag tycker du är fruktansvärt otacksam OCH omogen faktist.
    Börja jobba lite på ditt humör och blir glad för det du får istället.
    Finns dom som ALDRIG får något!  

• ABC 01

Jag tycker att du sätter dig och planerar hur du på bästa sätt ska be om ursäkt.

• Eloa

hoppas han hittar någon mer tacksam kvinna!

• hon mot strömmen

Tror nog att du har satt din sista potatis i det förhållandet.

Förstår att han blev skitarg och drog, för du betedde dig otroligt otacksamt. Han hade planerat någonting även om det "bara" var en weekend till London. Du hade ställt dig in på något helt annat, men det är ditt problem. 

Han fixade någonting i alla fall. Var nöjd med det du får. 

Svar på tråden jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?