• ziingo

Vart på nätet hittar jag kläder för större barn, strl 134?

Finns massa sidor på nätet där man kan shoppa barnkläder. Men storlekarna brukar ta slut vid 128.

Vart kan jag handla på nätet för att få snygga och tuffa barnkläder i storlek 134?

• Svar på tråden Vart på nätet hittar jag kläder för större barn, strl 134?
  • Jespis

Jag undrar samma sak!
    Har hittat en del Nova Star och Molo - de finns till 140.

Letar du till en flicka eller pojke? Jag har en 7-årig son som jag gärna klär i färg - vill inte bara ha blått och beige för att han har snopp...

• DuTrorAttDuVet

Har ni tittat hos de vanliga klädkedjorna på nätet typ cellbes, hallens, ellos osv? Annars finns de ju en hel del på tradera om man är ok med begagnat :)

• Vila

Det undrar jag med. Tonårs kläderna är ju så otroligt fula. Jag vill ha barnkläder till min 8-åring. Åhléns var vår räddning upp till 140, men sen vet jag inte. Hon har 146 nu

• ziingo

En kille. Är ute efter starka färger och mönster.

Ellos och c/o är enligt mig, lite tråkiga..

• DuTrorAttDuVet
    Vila skrev 2012-03-11 20:26:09 följande:
    Det undrar jag med. Tonårs kläderna är ju så otroligt fula. Jag vill ha barnkläder till min 8-åring. Åhléns var vår räddning upp till 140, men sen vet jag inte. Hon har 146 nu
    Min 7åring har oxå 146, en del 152 oxå, o jag VILL INTE sätta på henne kläder som inte jag ens skulle använda om jag skulle ut! Magtröjor o korta kjolar, uringningar och "punk"stilar. Hon får gärna klä sig så när hon väljer det själv, men jag tänker inte välja det åt henne!
  • Vila

Mrs Green: tack för tipsen. Zara gillade jag jättemycket.

• cosinus

Gillar han Legos kläder så finns de i stora storlekar som jag förstått. Mina killar är helt sålda på både Lego Ninjago och Lego starwarströjor men de är ju något år mindre förståss.

Har precis varit i kontakt med kotteshoppen.se för att be dem ta hem en tröja i liten storlek (de har ett basutbud mellan 110 och 134 men tar in större/mindre om man ber om det) och det var inga problem. Kollade deras outlet också och där fanns en del väldigt stora Lego-tröjor kvar.

Svar på tråden Vart på nätet hittar jag kläder för större barn, strl 134?