Hjälp! Hur stänger jag av vattnet till toaletten
Är så panikslagen just nu. Var onykter inatt och väldigt kissnödig, satte mig lite väl hårt på toaletten och hela porslinscisternen, eller vad det nu heter, sprack, hur det ens är möjligt fattar jag inte?. Det forsar vatten från toaletten och jag har gjort allt vad jag kan komma på för att stänga av vattnet till den toaletten men vet inte om det går eller ens är möjligt. Jag har panik för att släppa in främmande människor i min lägenhet av många orsaker och hoppas att jag ska klara detta själv med hjälp av er. Bor i en lägenhet från 70-talet så kanske är det inte ens möjligt? Har läst att i vissa hus behövs det göras från källaren. Har googlat och försökt själv, lossade en stor mutter som jag trodde skulle strypa vattenförsörjningen men då började det spruta därifrån. Hittar verkligen ingenting som kan stänga av vattenförsörjningen som jag läst att man ska kunna. Kanske bor jag i en för omorden lägenhet. Som tur är så har jag en gästtoa. Har sån panik, för kan inte tänka mig att släppa in gubbar i lägenheten.
Förstår att många moralister kommer tycka en sak, men jag vill bara ha tips på hur jag själv kan stänga av vattnet.
OBS: är ett badrum så det rinner ner i brunnen