IVF Umeå
Hej alla i denna tråd! Jag smygläst lite vad ni skrivit. Vi ska just börja spruta när jag får mens vilken dag som helst:) Har dock en fråga om vilken dag de inte var bra att börja ta sprutan på? Skulle vara tacksam för svar:)
Hej alla i denna tråd! Jag smygläst lite vad ni skrivit. Vi ska just börja spruta när jag får mens vilken dag som helst:) Har dock en fråga om vilken dag de inte var bra att börja ta sprutan på? Skulle vara tacksam för svar:)
Tack för svaren och välkomnandet! Jo de är vårat första, är riktigt nervös och de känns Jätte spännande. Hade ett ägg som var i vägen så jag fick ta må tabletter som skulle göra så att mensen dröjde och jag fick ut ägget. Men var på vul i går och då var de kvar, men de sa i Umeå att jag fick börja spruta på andra mensdagen. Grattis Jenads!!:)
Måste få fråga en sak, fick mens i dag sk jag spruta andra eller tredje dagen? Står bara att man ska välja, vad är bäst? Och nu blev de att jag börjar en helgdag, hoppas de inte heller sätter käppar i hjulen.
Tack för svaren!:) jo dum som jag var tog jag första sprutan i går kväll. Borde ha väntat till ikväll med att ta den. Typiskt mig, lite för ivrig! Men får ringa till Umeå i morgon och höra om jag gjort bort mig helt eller om de ändå går att fixa på nå bra sätt:) för som du säger Norris nu blir vul en söndag... Lycka till ni är verkligen för gulliga som tar er tid att svara!:)
Drömmer om ett barn: jo tack de går bra:) ska ta blodprov i morgon och jul på torsdag, så går vi se. Men de lät som om de kunde bli äggplock nästa vecka, hoppas:) Hur går de själv då? Vårt2012: styrkekramar!
Är de någon annan som märkt att de börjar göra riktigt ont att ta sprutor?
Jag har tagit sprutor från den 27/10 och då kändes de inget, men när vi skulle spruta i går sved de riktigt mkt. Normalt??
Barreliten: lycka till!:)
Har just varit på äggplock i dag:) gick helt ok, känner dock att de är som en konstig smärta. Gör ont när jag skrattar, då de blir ingen komedi idag:) vi fick ut 11 ägg, är de mkt eller lite? Ska få sätta in på onsdag, känns grymt spännande..
I går satte vi in embryot ???? så nu hoppas jag bara att den vill stanna! Testdag den 3/12.
Någon som känner att de blir väldigt klibbigt och mkt flytningar av vaginaltabletterna??
Vårt2012:
Hoppas du kan hitta tillbaka till den du var innan allt braka lös. Inte kul att vara någon man inte vill vara!
Kände mig så för ett år sedan då min mans bror fick barn. Kunde inte träffa dom, ville inte ens titta på barnet. Satt bara hemma och grät! Inte alls den jag är i vanliga fall. Men man blir knäpp efter ett tag i denna bergochdal bana.
Åh nej de var inte kul! Är väldigt dålig på sånt här, men vad gör de och hur märkte du att du blivit överstimulerad??