• Varghona

IVF Umeå

Har testdag 17 dec, men fick mindre blödning i lördags. RD 11, Blöder lite mer idag så antar att det är mensen som kommit. :(   Osäker på om jag skall testa redan nu eller vänta och se hur blödningen fortlöper........ 

• Varghona
    A79 skrev 2012-12-11 10:04:44 följande:
    EEJ Jag vågar nog GRATTA nu!!! Weeeee vad roligt!!!Solig

Varghona Håller tummarna för dej..då testdagen är först den 17e! 
    Blödningen behöver inte betyda negativt alltid!!Flört

Kvinna32 & Sofiali77!!!
    Beklagar verkligen !! Säger som dem andra!
    2013 blir ERT år!!!

drömmer om ett barn
    Hur känns det för dej än så länge? 

Äppelkaka Låter inge kul att man är van vid misslyckanden
    Hoppas att du får lite mer hopp än att vänta dig misslyckanden!

TACK! Det var samma visa vid förra försöket, så kan nog räkna med att det är kört även denna gång :( 

• Varghona

ÄPPELKAKA:

Ledsen för din skull!! Vi har samma testdag på måndag och jag blöder också. Så kört för min del med :( Har tagit ett test under morgonen och det visade minus :(

• Varghona

Håller med Äppelkaka! Tack för uppmuntrande ord! Ja, detta var ju inte vad man behövde nu innan helgerna! Vi får ta nya friska tag nästa år! Har ett försök kvar på paketet plus fyra embryon i frysen.

• Varghona

NEKTAR:

Fick två embryon insatta. Tvådagars. Ett sexcelligt och ett fyrcelligt. Min man var helt säker på att det skulle funka denna gång....men icke. Förra gången hade vi endast ett embryo att återföra, inga till frysen och denna gång fick vi ju som sagt fyra till frysen. Vet ej vad oddsen är för enbart FET och hur det går till, då vi endast gjort en IVF tidigare. Har teletid med läkaren den 7 jan, får se om man skall göra en sista IVF eller försöka med de som är i frysen först?!

• Varghona

Äppelkaka: samma här, verkligen syndaflod!! Inne på dag 8 och avtagit något men mycket mer än under en vanlig mens. Tog också ett glas vin igår. Tänker du fortfarande testa på måndag?

• Varghona

Äppelkaka: pratade oxå med sköterskan i torsdags och hon sa att jag skall vänta till TD 17/12 mån, testa och sedan se resultatet. Känns drygt! :(

• Varghona

Äppelkaka: har du gjort FET förr? Undrar lite hur det går till...Har fyra embryon i frysen och ett ivf kvar av tre försök. Har telenäten med läkaren den 7:e jan. Också väldigt regelbunden mens.

• Varghona

Lite nyfiken om någon testat negativt på testdagen och sedan plussat någon/några veckor senare?

• Varghona

Vet egentligen inte vad som är bäst. Har fyra embryon i frysen och ett färskförsök kvar. VEt inte om vi skall försöka med de frysta först och sedan ta färskförsöket sist. Hade teletid med läkaren 14.30 idag men han ringde först 15.45.....och då kunde jag ej svara då jag stod mitt i en folkmassa på jobbet :(    Hur har ni andra gjort?

• Varghona
    jennyz skrev 2013-01-07 17:36:39 följande:
    Jag skulle ha gjort färska först... Det är lite större chans att lyckas med dem, och om det lyckas kanske ni får fina även till frysen om ni vill göra syskonförsök...

Tack för tips! Blir nog så fastän vi tänker ta uppehåll någon månad. :)
Svar på tråden IVF Umeå