IVF Umeå
Har testdag 17 dec, men fick mindre blödning i lördags. RD 11, Blöder lite mer idag så antar att det är mensen som kommit. :( Osäker på om jag skall testa redan nu eller vänta och se hur blödningen fortlöper........
Har testdag 17 dec, men fick mindre blödning i lördags. RD 11, Blöder lite mer idag så antar att det är mensen som kommit. :( Osäker på om jag skall testa redan nu eller vänta och se hur blödningen fortlöper........

ÄPPELKAKA:
Ledsen för din skull!! Vi har samma testdag på måndag och jag blöder också. Så kört för min del med :( Har tagit ett test under morgonen och det visade minus :(
Håller med Äppelkaka! Tack för uppmuntrande ord! Ja, detta var ju inte vad man behövde nu innan helgerna! Vi får ta nya friska tag nästa år! Har ett försök kvar på paketet plus fyra embryon i frysen.
Drömmer om ett barn: inte kul för dig heller
tråkigt att det ej gick vägen! Kram
NEKTAR:
Fick två embryon insatta. Tvådagars. Ett sexcelligt och ett fyrcelligt. Min man var helt säker på att det skulle funka denna gång....men icke. Förra gången hade vi endast ett embryo att återföra, inga till frysen och denna gång fick vi ju som sagt fyra till frysen. Vet ej vad oddsen är för enbart FET och hur det går till, då vi endast gjort en IVF tidigare. Har teletid med läkaren den 7 jan, får se om man skall göra en sista IVF eller försöka med de som är i frysen först?!
Äppelkaka: samma här, verkligen syndaflod!! Inne på dag 8 och avtagit något men mycket mer än under en vanlig mens. Tog också ett glas vin igår. Tänker du fortfarande testa på måndag?
Äppelkaka: pratade oxå med sköterskan i torsdags och hon sa att jag skall vänta till TD 17/12 mån, testa och sedan se resultatet. Känns drygt! :(
Stort grattis till alla plussare!!
Stort grattis A79!!
Äppelkaka: har du gjort FET förr? Undrar lite hur det går till...Har fyra embryon i frysen och ett ivf kvar av tre försök. Har telenäten med läkaren den 7:e jan. Också väldigt regelbunden mens.
Lite nyfiken om någon testat negativt på testdagen och sedan plussat någon/några veckor senare?
Vet egentligen inte vad som är bäst. Har fyra embryon i frysen och ett färskförsök kvar. VEt inte om vi skall försöka med de frysta först och sedan ta färskförsöket sist. Hade teletid med läkaren 14.30 idag men han ringde först 15.45.....och då kunde jag ej svara då jag stod mitt i en folkmassa på jobbet :( Hur har ni andra gjort?