• CuteBunny

IVF Umeå

santa86 skrev 2013-07-06 18:17:23 följande:
    Hej tjejer.. Sitter nu i bilen på väg hem från akuten.. Denna resa slutade i missfall.. :( men kommer tillbaka efter sommaren.. Lycka till alla på eran resa <3

Styrkekramar. Jättetråkigt för er <3
  • CuteBunny

Grattis alla ni som har lyckats bli gravida :)

Jag ska hålla tummarna för er som fortfarande försöker.

Välkomna alla nya :)

Det var ett tag sedan jag besökte den här tråden. För mig blev det så att IVF:en vi gjorde för ett år sedan inte ledde till någon graviditet. Vi gjorde en insättning av ett fryst embryo som inte heller tog sig. Vi hade bokat in oss i Falun till hösten för att fortsätta där och hade fått lovat deras graviditetsgaranti och allt. Men plötsligt så upptäckte jag att jag blivit gravid på naturlig väg. Idag är jag i vecka 8+1 och har varit på Vul och fått se ett litet pickande hjärta. Jag är verkligen överlycklig :)

• CuteBunny
    drömmer om ett barn skrev 2013-11-06 13:46:53 följande:
    8 års kamp har äntligen gett resultat.. i måndags föddes vårt efterlängtade barn. Det blev en flicka!  

Stort grattis. Så roligt :)
  • CuteBunny
    supernova99 skrev 2013-12-03 16:48:48 följande:
    Stargazers: japp! Fick 6 ägg. Hoppas verkligen dom blir nått bra!

Jag håller tummarna för att det ska gå bra. Vilket försök är du på nu?
  • CuteBunny
    moderlig skrev 2013-12-03 14:27:19 följande:
    Hej alla! Är ny på området. ska snart börja spruta (långa protokollet) och är nervös för alla biverkningar. Är det så hemskt som man hört? Ni som gjort långa protokollet- har ni också fått göra det pga att det är lättare att planera/styra då? Känns hemskt och bli nedreglerad" men det kanske inte är så farligt...?! Håller med om att Kristina är supertrevlig och att Åsa e lite mindre trevlig..men då jag pratade med Åsa å förklarade att jag är nervös och hade mkt frågor så lät hon som lite trevligare sen..

Oj.. nu blev det lite tokigt med texten ! hoppas på svar..

Jag gjorde det korta protokollet så det kanske inte går att jämföra men jag tyckte inte alls att sprutorna hade jobbiga biverkningar. Däremot var äggplocket inte så kul.
Svar på tråden IVF Umeå