IVF Umeå
60.000
Hej alla! Är ny på området. ska snart börja spruta (långa protokollet) och är nervös för alla biverkningar. Är det så hemskt som man hört? Ni som gjort långa protokollet- har ni också fått göra det pga att det är lättare att planera/styra då? Känns hemskt och bli nedreglerad" men det kanske inte är så farligt...?! Håller med om att Kristina är supertrevlig och att Åsa e lite mindre trevlig..men då jag pratade med Åsa å förklarade att jag är nervös och hade mkt frågor så lät hon som lite trevligare sen..
Oj.. nu blev det lite tokigt med texten ! hoppas på svar..
Åhh tack snälla ni! Gulliga ni är... Tur det finns förebilder att fråga:) känner mig mkt lugnare nu.
Har sagt till min chef då jag frågade om bruttolöneavdrag. Så kommer nog sjukskriva mig där kring det STORA plocket! Vill inte heller berätta för så många..dels för att det blir så jobbigt om det inte blir nåt..
Och lycka till till er alla också! Kanske ses vi IRL någon gång med våra småttingar:)..man vet aldrig!
Oj hjälp tretti styckna?! Och FEM dagar...det var länge.. trodde inte det skulle va så..ingripande!! Ska gräva fram värmekudden!! Tufft med 2 missfall:/ Hoppas allt går bra nu för er!! Och hoppas på julaftonsplus!
någon som haft problem med fsh-värdet och kan förklara innebörd m.m? har nyss börjat spraya då jag får veta att det värdet inte var bra.. Men hon menar att de som tahit och skickat provet kan ha gjort fel..?! Förvirrad :(
okej! Nä eftersom jag börjat spraya o vill ju inte vänta en månad till nu.. Men har pratat mwr med dom o tyfligen så va provet nerfryst över jul så allt tydet på att det inte stämmer(hade 18....)
Vad var det för medecin då?
Jag har sprayat 17 dagar och haft en blödning på ca sju dagar. Den slutade men sen har jag fått spottings (lite rosa/rött nu brunt) och igår när jag duschade så luktade det precis som avslag(blodet som kommer efter förlossning). De på kliniken tror sköra slemhinnor. Någon med erfarenhet? Blir lite nervig.. Börjar med spruta i dagarna här.
Hoppas någon ser denna fråga och kan ha nån aning; Har använt lutinus vaginaltabletter 5 dar och haft vitt gegg-inget konstigt- men så imorse var trosan HELT genomblöt :0 luktar inget..nån som vet vad de kan va? Mskan på kliniken hade ingen aning o verka inte bry sig om att fråga vidare heller...