• Natalie 840

IVF Umeå

tjena!!!
    nu e det så att äntligen har jag och min älskade sambo fått tid i Umeå för att starta våran resa :p 

Men det jag hur gör Umeå med boendet och resan dit går det att boka genom sjukresor ??
    vi bor mer än 30 mil bort och sa vara där i 2 dagar sedan kommer gubben vara lite droga så han får ju inte köra bilen

Hur har ni som bott långvägar gjort??

• Natalie 840
    Micro skrev 2014-01-28 07:39:58 följande:
    Natalie: när ska ni dit?

Vi ska dit den 19 och 20/2 älsklingen ska tömmas på ynglerna och jag ska få börja med sprutorna
    men råkar ev vara så att jag har normal äl då så ev kanske dom plockar redan då (håller tummarna) 

så vi måste alla fall sova minst 1 natt på hotell :) men tänkte om det var nån som vet  om man måste ringa själv och boka in sig på patienthotellet och att det ingår så att säga pga att man bort så långt borta :P
  • Natalie 840

drömmen om ett barn:
    jaha dom gick med på det, bodde ni på på patienthotellet eller tog ni ett annat??
    vi kommer också ta bilen ner eftersom våran "lilla" vovve ska följa :) 

• Natalie 840
    Micro skrev 2014-01-28 23:48:39 följande:
    Natalie: Vet tyvärr inte om hotellet men d kan ju vara värt att kolla upp. Medicinerar du ngt eller hur funkar det? Plockar de utan stimulering? Vi ska köra långa protokollet så OM allt klaffar blir det äggplock i början av mars. Men det känns som många steg innan dess, mycket som kan gå fel. Känner mig lite negativ, tur att sambon är så positiv:)

Nää de råkar vara så att jag naturligt är mitt uppe i "höglöpet" (ÄL) när vi kommer ner :)
    men vi får allt se när vi kommer dit ner, vet inte riktigt varför men hos oss så är det jag som är och ser positiv på allt detta :)
  • Natalie 840
    drömmer om ett barn skrev 2014-02-04 22:13:33 följande:
    Natalie 840: Vi bodde på ett vanligt hotell. Trodde man var tvungen att bo på Patienthotellet men så var inte fallet! Ett tips är att boka hotell så snart ni vet vilket datum ni ska till Umeå. Flera gånger har det varit fullbokat i hela stan när vi skulle boka men det löste sig i slutändan. Kan varmt rekommendera Hotell Aveny, där har vi bott varje gång!

okej!!
    Då lär de vara det första jag gör i morron hihi
  • Natalie 840

nu för ca 1 vecka var vi till Umeå och fick veta att vi måste använda oss av en spermidonator nån fler så fått gått den vägen och hur länge fick ni vänta :)

Svar på tråden IVF Umeå