• Gozzan

IVF Umeå

Hej alla. Vi ska påbörja vårat första IVF försök nu i sommar. Även vi kommer att vara i umeå, dock så gör vi utredningen privat då man misstänker att jag har PCOS och har ruskigt svårt att gå ned de sista 2kg som kvrävs för att få landstingfinansierad utredning.

• Gozzan

Hej hej alla ???? ville bara göra ett litet avtryck här nu när jag har suttit och snokat ett tag. Vi har satt tillbaka vårat ägg och ska ta testet imorgon men känner mig mest stressad då jag inte har några som helst symptom och har haft rosa flytningar i en vecka.

Men håller tummarna för att det ska gå bra ändå.

Vill även passa på att hylla IVF- kliniken i umeå för deras fantastiska mottagande och omtanke genom hela denna prosessen ???? hoppas att allt kommer att gå bra för er andra.

Kramar

• Gozzan
    hållertummarna skrev 2014-09-30 17:58:12 följande:

vill bara ge er lite hopp. vi satte in en blastocyst den 18/6 ( den enda som överlevde av 14 st ) och nu ligger jag här hemma med en sparkande liten bebis i magen i vecka 18. det var vårt första ivf försök och vi har försökt själva i 4 år. det känns helt overkligt, svårt att förstå att det är våran tur nu. Jag håller tummarna för er alla och hoppas att det ska gå lika bra för er :) har ni några frågor så hojta till bara.

det ger en varm känsla i hjärtat att höra att det kan gå så bra :) vi fick oxå bara ett ägg som gick att sätta tillbaka av 5 st.
  • Gozzan

Kan meddela att idag har jag äntligen fått mitt plus :D är dock fortfarande orolig då jag har lite blödningar men förhoppningsvis så går det nu vägen :)

• Gozzan
    hållertummarna skrev 2014-10-03 11:10:58 följande:

oops, råkade trycka skicka för tidigt :p. men ring inte till mottagningen då säger dom bara att man ska vänta och se i en månad typ, åk dit med gråten i ögonen och be om akuttid. det funkar alltid :)

Jag ska åka dit och se vad dom säger :D det är ju trots allt 3 veckor kvar till vul

Tror inte att dom kan se mycket alls just nu.
  • Gozzan

Jag har kanske fått missfall under helgen, domm kunde inte avgöra när jag var i sthlm utan dom ville att jag skulle vänta till dess ja kom hem och fick komma in på ivf kliniken

• Gozzan
    santa86 skrev 2014-10-13 11:35:18 följande:

Dumdummast: lycka till idag :)

Gozzan: nej vad tråkigt, när ska du åka och kolla? Hoppas de inte är nått farligt.. Ska hålla mina tummar för dig..

Jag ska få komma in vid kl 09 , jag hoppas givetvis oxå på det bästa men mina blodprover visar på minskade hormon nivåer så det låter inte allt för lovande :(
  • Gozzan

Bekräftat missfall idag. Så nu blir det att bryta ihop innan det är dags för nya tag

• Gozzan

Hej alla, jätte länge sedan jag var aktiv nu men önskar alla lycka till. Vi väntar fortfarande på att lyckas men det kommer väl kanske snart förhoppningsvis

Svar på tråden IVF Umeå