Mrs.W - Givetvis får du hoppa in. Jätteledsamt att läsa om att ert första försök misslyckades. Så var det för mig med (är inne på försök #2 nu).
Mama5 - Oj, vad många sprutor det blir för dig. Är det första försöket, eller har du provat sprutor och "vant dig" med att ta dem? Om det nu är möjligt...
Bolih84 - Lycka till med ÄP på fredag!
Pommac1 - Visst är det nervöst de där dagarna innan testdag?! Så nervöst att hälften vore nog, kan jag tycka.
Stargazers - Hur går det för dig? Inte länge kvar tills UL, eller hur?
Vi är just nu inne i den period på ca 3v då vi tidigare fått missfall. Jag blir så nervig över varje litet tecken som kroppen ger. Trötthet och ömma bröst har jag, men jag har inte haft något illamående på 4-5 dagar. Det har gjort mig nervös och ängslig. Graviditet utan illamående har jag inte hört talas om. Men nu vid lunch kom det en släng som fortfarande sitter kvar. Man får vara glad för det lilla, men jag vågar inte ta ut något ännu. Vi har UL om 2v, känns som en evighet. Var nära att göra UL imorgon på privat klinik för att slippa gå med ovisshet om ett eventuellt fördröjt missfall, men barnmorskan blev sjuk. Så nu är det nog bara att vänta till 5/10.....