• Kattägd

IVF Umeå

Hej alla som kämpar. Jag har för första gången lyckats pricka in äl så FET inte blir en söndag. Ringde idag och väntade mig en tid på lördag, fick då veta att de inte kan garantera en tid åt mig, får besked på torsdag om jag får plats. Känner mig besviken, nu får jag ställa in mig på att det inte blir av. Får väl göra stimulerat nästa gång. Orkar inte ha ont i magen av oro först att det blir äl fel dag och sen att de inte har tid för mig :( sen är det väl sommarstängt.

Har gjort stimulerat FET som blev en son 2014. Men mådde inte så bra av hormonerna så hoppades slippa det nu.

• Kattägd

Fick tillbaka en inte helt perfekt blastocyst, den var 80-90% men hon trodde den hade en god chans och ville därför inte tina fler. Två kvar i frysen.

När jag gjorde återföringen när jag blev gravid med sonen var den perfekt och på väg ur skalet. Bara vänta och se. Fick testdag om 21 dagar! Kommer tjuvtesta på torsdag. Har alltid plussat på dag 5 med blastocyster. Annars får jag ju mens 2 maj som vanligt, har ju gjort ostimulerat.

Håller tummarna för er andra som ruvar.

• Kattägd

Jag började precis läcka bröstmjölk, har känt mig gravid så verkar vara det. Har ju blivit det av alla blastocyster tidigare, men fått mf förutom sonen då. Hoppas att den vill stanna denna gång. Vågar inte vara glad än.

• Kattägd

Jag testade negativt nu på morgonen. Har plussat tydligt ruvardag 5 förut. Tar ju inga hormoner så antingen inbillar jag mig eller så är det för tidigt att testa idag. Har mått illa, extremt trött, stramar i magen, mensvärk, sticker och pirrar i brösten till och från. Säkert bara inbillning :(

• Kattägd

Känns som jag ska få mens snart, tror att jag inbillade mig symtom eller så fäste ägget och släppte igen som så många gånger tidigare :( känner mig inte gravid i alla fall. Har börjat ge upp denna ruvning, har ju alltid plussat tidigt förut. Mensen kommer nog på måndag.

• Kattägd

Fick mens idag, en dag för sent. Konstigt när brösten började göra ont igår och jag hade något som kändes som ligamentsmärtor. Tog ett test som det blev vad jag tror är ett jättesvagt streck på. Kemisk graviditet gissar jag på.. nu väntar vi nog till hösten för nästa och antagligen sista försöket.

Svar på tråden IVF Umeå