IVF Umeå
vi har precis gjort vår första IVF i umeå. vi fick ut 19 ägg varav 11 blev befruktade och 5 stycken till frysen. Är idag på ruvdag 6 och ska försöka hålla mig att testa till lördag morgon iaf, så jag och sambon kan kolla tillsammans, vill inte åka på jobbet antingen med den bästa nyheten inom mig på 3 år, eller åka på jobbet med en fet ångestklump i magen och bara vilja grina. så hoppas kunna hålla mig till lördag.
Jag har dock dåligt med symptom tycker jag, visst jag är trött (ligger redan i sängen för kvällen sen en stund sen) men jag är upp 05:30 på morgonen, har ömma bröst men det har jag haft sedan sprutorna, mår illa ibland men inte märkvärdigt, kan lika gärna vara inbillning, får kraftig mensvärk i ca 15 sek ett par gånger om dagen och haft så sedan ET eller någon dag efter... dock en märklig grej som jag upplevt senaste dagarna är en känsla av astma, alltså inte alls mycke utan bara en sån där känsla av att ha tungt att andas fastän jag sitter still, känns som att det kittlas i halsen eller att jag just svalt en mentol tablett som "kyler" . väser också när jag andas ut hårt.
men ni vet ju hur det är, man letar efter varje liten känsla i kroppen som kan vara ett litet tecken....