IVF Umeå
Jag hoppar in i den här tråden, har inte varit aktiv i forum förut. Vi går hos ivf-kliniken i Umeå och ska göra går fjärde frysåterföeing nästa vecka.
Jag hoppar in i den här tråden, har inte varit aktiv i forum förut. Vi går hos ivf-kliniken i Umeå och ska göra går fjärde frysåterföeing nästa vecka.
Jag äter prednisolon -om det är de du menar. Det är kortison för att sänka immunförsvaret.
Ja det var solenstein som skrev ut det. Äter även trombyl. Efter testdagens ska man trappa ner oavsett om man fått plus eller inte. Man får inte sluta tvärt så därför fick jag ett schema för hur jag skulle trappa ner.
Jag har gjort 4 återföringar utan att något har ens fäst så nu var det dags att prova något nytt. Då fick jag prednisolon utskrivet, gjorde inga tester eller så innan.
Varför ska du sänka immunförsvaret? Jag pratade med Umeå om att jag har väldigt bra immunförsvar men fick som svar att det inte var nåt problem.
Hej på er. Nu har jag gjort mig själv en otjänst och googlat på det här med Lutinus. Mina tabletter tog slut igår på testdagen så jag har slutat med dem nu. Men nu blir jag såklart orolig över att jag borde fortsatt. Det sa de dock ingenting om. Vad har ni andra fått för besked?
Tycker det är så konstigt att alla verkar få olika besked.
Hallå! Undrar om det finns någon här som gjort flera ivf/icsi/återföringar?
Virrvarr: Jo. Vi har gjort tre försök. Första vanlig IVF med ET. Andra ICSI men inget befruktat. Tredje PISCI, 4 befruktade och ET. Själv då?
Micro: Skönt att kunna vila! Låter som en dröm i mina öron. :) Härligt att du får må bra i övrigt. Vilken vecka är du i nu?
Hoppar in i tråden :) går i Umeå gör tredje försöket nu.
Har har totalt återfört 9 embryon och ska imorgon återföra två blastisar. Är 35 år. Manlig faktor.
Gillar att läsa Umeå tråden - ser att man är fler som kämpar.