IVF Umeå
Tack Drömmer om ett barn. Jag går utomlands o sitter på kliniken i Riga just nu o väntat nästan en timme:( Är så nervös för hur d gått med upptiningen embryona.
Tack Drömmer om ett barn. Jag går utomlands o sitter på kliniken i Riga just nu o väntat nästan en timme:( Är så nervös för hur d gått med upptiningen embryona.
Gick bra o är nu ruvare till 2 blastocyster. Ett var toppkvalitet o ett var litet o som läkaren sa "small and slow", så bara vänta o se hur d går.
Lycka till BK!
Tack drömmer om ett barn. Har känt mig så positiv hittills men nu har jag absolut inga symptom o d negativa tankarna kommer. Behövde verkligen pepp:)
Håller tummarna BK!
Stort grattis BK! När blir återföring? Fryser d in resten?
Jag har testdag den 29 juni, får se om jag testar tidigare:)
BK: Fortsätter hålla tummarna.
Glad midsommar allihop!
BK 1986: förstår att d känns länge att vänta till v 9. Jag gjorde fet 16/6 i Riga (2 embryon) o d vill att jag för ul nästa vecka men jag ville inte vänta o alla kliniker hemma är stängda så vi var till Norrlandskliniken, tog d som en mini semester. Ul visade ett hjärta:))
Jag var i v 6+2, o hon gjorde tom ul på magen o såg hu hjärtat, men även vul för säkerhets skull. Trodde inte att d gick att se fr utsidan så tidigt, de sa min dr vid förra grav. Hon sa att läkare ( hon är ul spec sköterska) är mer vana vid vag så d gör så. Sförra grav sågs inget hjärta men då var jag i v5 men hinnsäck.
Tack drömmer om ett barn. Känns fortfarande overkligt att vi ska ha ett barn till, vågar inte glädjas för mycket heller.
Vill bara tipsa om en bra sida där man kan se hur långt gången man är, även efter ivf.
www.babymed.com/pregnancy-due-date-calculator