• Micro

IVF Umeå

Tack Drömmer om ett barn. Jag går utomlands o sitter på kliniken i Riga just nu o väntat nästan en timme:( Är så nervös för hur d gått med upptiningen embryona.

• Micro

Gick bra o är nu ruvare till 2 blastocyster. Ett var toppkvalitet o ett var litet o som läkaren sa "small and slow", så bara vänta o se hur d går.

Lycka till BK!

• Micro

Tack drömmer om ett barn. Har känt mig så positiv hittills men nu har jag absolut inga symptom o d negativa tankarna kommer. Behövde verkligen pepp:)

Håller tummarna BK!

• Micro

BK 1986: förstår att d känns länge att vänta till v 9. Jag gjorde fet 16/6 i Riga (2 embryon) o d vill att jag för ul nästa vecka men jag ville inte vänta o alla kliniker hemma är stängda så vi var till Norrlandskliniken, tog d som en mini semester. Ul visade ett hjärta:))

• Micro

Jag var i v 6+2, o hon gjorde tom ul på magen o såg hu hjärtat, men även vul för säkerhets skull. Trodde inte att d gick att se fr utsidan så tidigt, de sa min dr vid förra grav. Hon sa att läkare ( hon är ul spec sköterska) är mer vana vid vag så d gör så. Sförra grav sågs inget hjärta men då var jag i v5 men hinnsäck.

Svar på tråden IVF Umeå