Så tråkigt att v.centralen inte hade bättre koll. Med den resan vi gör i IVF-världen vill man ju att allt ska vara så bra som möjligt för att öka förutsättningarna att lyckas... Hoppas värdet blir bättre nu så ni får köra igång igen... Håller tummarna för ett superresultat.
Snöflinga skrev 2013-04-03 21:03:17 följande:
Hej på er igen!
Idag har jag pratat med IVF-kliniken om hur vi ska gå vidare. Doktorn tyckte att vi skulle köra samma behandling som förra FET. Det är ju sista chansen detta så jag hoppas det går vägen.
När jag tog blodprov förra veckan så hade jag fortfarande graviditetshormoner kvar, så därför fick jag inte veta när jag skulle kunna börja med behandlingen utan de inväntar nästa provsvar som jag ska ta på måndag. Förhoppningsvis har HCG sjunkit tillräckligt då.
Var för övrigt förbi min vårdcentral för att kolla hur jag låg i TSH när jag tog prov i februari, eftersom jag har hypotyreos och äter levaxin för det. Jag var ju gravid då och då ska man ligga under 2,5, men jag hade tydligen 3,1 såg jag nu! De sade till mig att jag låg bra, men det stämde ju alltså inte. Jag låg inom referensvärdet, men inte vid graviditet. Man slutar aldrig förvånas över människors inkompetens.
Kvinna32: Hoppas äp gick bra idag!?
äralltupptaget: jag har ocskså fått Folacin utskrivet 1 tablett om dagen.
Tinzu: Gör du IVF eller är det någon annan behandling då man får kotison?
Nektar: Förstår dig helt och fullt. Det är jobbigt när andra blir gravida, även om man inte vill vara missunnsam. Skönt ändå att du berättade så att de kan förstå din situation också.