IVF Umeå
vårt 2012: Hur går det, har du haft ÄP ännu? Hoppas på ett bra resultat med många ägg!
Jobbigt med alla känslor man har i samband med behandlingarna.. trodde aldrig att det skulle vara så psykiskt påfrestande. Och det blir bara värre och värre för varje försök tycker jag. Tänk vad lätt det vore om man bara kunde koppla bort allt! jenads: Hur har det gått på dagens VUL? Spännande att det är så nära nu!
barreliten: Gick det bra att ta den första sprutan?
mammaidamaria: Åh, vad roligt med ultraljud!
Såg allt bra ut?Mustikka: Vad kul att veta om det är en kille eller tjej i magen. Jättegrattis till lillan!

A79: Säger du det?
Men roligt ändå med en stor mage.. fast den är i vägen lite då och då!
Har du fått foglossningar?Jockelina: Grattis till ruvarstatus, nu håller vi tummarna att det går vägen. Var någonstans har du gjort dina tidigare IVF:er?
Nektar: Det står ingen information på klinikens hemsida om julstängningen men gissar att dom lägger ut det snart. Annars kan du ju slänga iväg ett mail och fråga.
"Synd" att du fick ansluta dig till tråden, men det är skönt att ha andra i samma sits att diskutera med.
Då måste det ju vara jättelånga väntetider.
Men visst är det så att det kan vara för tidigt ännu? Har för mig att jag läst om ruvare som fått minus ganska sent och sedan plus omkring testdagen. Man vet ju aldrig hur kroppen och hormonerna beter sig. Har sagt det många gånger förr och håller fast vid det: kroppen är ett STORT mysterium.
Kan dock förstå rädslan, man vill ju veta att allt är som det ska. Få det svart på vitt.
Gravida
Detta sätter ju dig i en jättesvår sits. Hoppas, hoppas dom snabbar sig på och att du får en utbetalning nästa vecka.