• VackerBlomma

IVF Umeå

Hallå på er!
    En liten fråga... Ni som plussat; Hur kände ni er rent kroppsligt veckorna efter ET. Kunde ni misstänka tt ni var gravida eller kände ni inget alls?

• VackerBlomma
    Äppelkaka skrev 2012-11-12 17:41:15 följande:

Jag skrev ner hur jag kände varje dag efter ET (totalt 3 st) och visst kände jag mycket mer den gången jag blev gravid! Inte för att jag trodde på att det kunde ha fungerat då men i efterhand så fanns en hel del tecken där
    Ja, de är säkert som du skriver, att man kopplar ihop tecknen lättare efteråt. ibland känner jag av molvärk, ibland inte. Har märkt att mestadels kvällstid kommer värken i lilla magen, ingen aning vad det betyder, kanske ingentingTungan ute Men, men, det är väl bara att vänta ut dessa veckor helt enkelt, hoppas såå att det lilla embryot vill snurra fast sigSolig
  • VackerBlomma

barreliten: Trist at du elgat inne igen, men desto mer spännande att höra att grav-hormnoet i kroppen gått upp, verkar lovande! Har du tjuvtestat något ännu?

Vi har tänkt hålla oss till TD men man blir ju allt lite nyfiken ändå. Över men vecka kvar till TD ju!! Vi fick 3 embryon till frysen, så det känns skönt att ha det som back-up plan ändåGlad

Snart är helgen slut, passa på att ta hand om varandra och mysa ordentligt, kraam!Hjärta

• VackerBlomma

Ali85: Ja, jag har oxå fått vattniga flytningar av Lutinus, känns nästan som att man kissar på sej iblandTungan ute

3villbli4: Härligt för er att gå vidare till nästa steg, lycka tillGlad

• VackerBlomma

Ali85: Ja, jag har varit  sjukt trött... MEN, nu ikväll kom nog min mens, tror inte det är sant, så det är lite deppigt här hemma... Tror då det är mens, ljus-rosa flytning, så där rök den här chansen till att bli gravid. *suck*

• VackerBlomma

Hallå, hallå... Tack för ert stöd... Blödningen har inte slutat.... Ska väl ändå testa på tisdag för att få det gjort och kunna meddela kliniken hur vi ska gå vidare.

Såå kul ändå att läsa om er som blivit spontangravida bara sådär helt plötsligt, det är verkligen magiskt!

• VackerBlomma

Ali85: Förstår din känsla, man blir så himla ledsen=( Allt går liksom ur en, kram på dej!

Björnen2007: Håller båda tummarna för er att testen fortsätter visa plus.

Spännande för er som har äggplock på G, lycka till! Solig

• VackerBlomma
    drömmer om ett barn skrev 2012-11-26 12:25:57 följande:
    .
    VackerBlomma: Blöder du fortfarande?
    Nej, det har slutat nu, och testet i morse var som förväntat negativt. Har redan hunnit prata med kliniken och troligtvis så får jag vänta till i januari med återföringen då de ville att det skulle gå en cykel emellan. Känns skönt vi har 3 blasto i frysen, 2 5-dagars och ett 6-dagars...Sätter allt hopp till dem!

Hur gick det för dej? Blir det ÄP? *hoppas*
Svar på tråden IVF Umeå