• ali85

IVF Umeå

barreliten skrev 2012-11-18 14:05:14 följande:
    Imorse kunde vi inte låta bli att tjuvtesta :) på 30 sek var det två lika starka streck på stickan!!!! Kan inte tro att det är sant :)

Grattis!! Riktigt kul????
  • ali85

Ursäkta denna fråga men känner att jag måste fråga:

Har någon fått vattniga flytningar? Känns som att jag får mens men är bara genomskinligt och blött. Är på ruvardag 5 och tar lutinus vaginaltabletter.

A79: hoppas att allt är som de ska och att de bara är för att den är fixerad:)

• ali85

Ursäkta denna fråga men känner att jag måste fråga:

Har någon fått vattniga flytningar? Känns som att jag får mens men är bara genomskinligt och blött. Är på ruvardag 5 och tar lutinus vaginaltabletter.

A79: hoppas att allt är som de ska och att de bara är för att den är fixerad:)

• ali85

VackerBlomma: skönt att höra att de är fler som har så. Blev orolig att de är nå fel!

Är du oxå sjukligt trött?? Jag har svårt att hålla uppe ögonen ibland och dd svider under ögonlocken.

Men man kan ju inte känna av någon ev graviditet nu, men kanske är lite mkt hormoner som spökar.

3villbli4: skönt att de händer nå! ????

• ali85

Nej, hoppas de inte är någon riklig mens?! För han sa att om man blödde lite så behöver de inte betyda nå. Som att det fastnar.

Hoppas att den slutar och inte kommer tillbaka.

Ta inte ut nå i förskott!!

Kram

• ali85

Drömmer om ett barn:

Jo de känns lite ofräscht, men vad gör man inte;) är otroligt trött, orkar inre göra så mkt. Vilket är väldigt jobbigt då vi har hästar som måste rastas och tas hand om.

Kan man känna av någon ev garvidsymtom redan nu? Har gått en vecka sedan insättning.

Väntar dock på att de ska skicka ett brev om vi fick några ägg till frysen. Hade varit skönt att veta att man hade en ev backup plan.

Hoppas att de ser bra ut för dig på fredag!!:)

• ali85

Drömmer om ett barn:

Jo de känns lite ofräscht, men vad gör man inte;) är otroligt trött, orkar inre göra så mkt. Vilket är väldigt jobbigt då vi har hästar som måste rastas och tas hand om.

Kan man känna av någon ev garvidsymtom redan nu? Har gått en vecka sedan insättning.

Väntar dock på att de ska skicka ett brev om vi fick några ägg till frysen. Hade varit skönt att veta att man hade en ev backup plan.

Hoppas att de ser bra ut för dig på fredag!!:)

• ali85

Fick just veta att inga ägg överlevt, blev inga ägg till frysen.:( kul för de känns ju som att hoppet är ute för den de satte in oxå.

Har samma symtom som när jag ska ha mens. Tappar allt jag håller i, svullen mage, trött och ont i huvudet, ont i benen och irriterad! Åh vad livet blev sååå mkt tråkigare på bara någon minut.

För vad är oddsen att detta embryo ska överleva när 7 andra inte gjorde det.

Och att få fler än ett försök vara ju bara om man var gay!

Less!!!!

• ali85

A79:

Tack!:) känns ju lite bättre att du haft samma som jag. Men åh vad de hade känts bättre om man hade en liten backup plan.

Så sa iaf Nora på kliniken nu när jag ringde dit. Hon sa att media vinklat de lite fel. Tycker att de är konstigt att alla andra län har tre försök men inte norr och Västerbotten!

Om de nu vill ha mer folk hit borde de vara mer rädd om alla!

Blir inte bättre av att min mans kollega säger att ingen hon känner har klarat av ett ivf försök på första försöket!

Han är en sån som ser allt lite svart och vitt! Så nu blev han ju såklart oxå jätte besviken att de andra inte lyckats överleva, och känner att allt är kört för att hans kollega sagt de!!

• ali85

Härligt!!!:) lycka till!

Äppelkaka skrev 2012-11-22 17:31:46 följande:
    De ringde just, nu är jag lugn och glad igen Äggplock plock på måndag, tjohoo!

Eller vet inte om man ka tjoa över det men ni fattar säkert hur jag menar Nu är vi på gång i alla fall!

• ali85

Åh där kom mensen som ett litet brev på posten.:(

Hade ont i magen i går och nu på morgonen var de lite rosa färgat och när jag skulle föra in vaginaltabletten så var de rosa flytningar.

Åh vad ledsen jag blir, hoppades verkligen på de här!:(

• ali85

Hur var de nu?: om man inte fick några till frysen fick man ett helt nytt försök då som man inte behövde betala sig?

Är dock väldigt dåligt att de är olika regler för varje län!! Min kompis som bor i sthlm fick tre försök!

Lycka till alla andra!!

• ali85

Ringde just sunderbyn för att höra mig för, och hon sa att om man avslutar i januari får man ett nytt försök via landstinget. Dock så avslutar jag i december och får betala själv!

Blir så otroligt less och ledsen på att de ska spela roll vars man bor.

Vill inte Norr- och Västerbotten ha fler invånare???!

Jaja bara att lägga ner för jag har då inte 60000 i börsen:(

Svar på tråden IVF Umeå