• Micro

IVF Umeå

U Bet I Am skrev 2017-03-29 23:17:37 följande:

Återföring imorgon. Håll tummarna! <3

Ser att din återföring var idag, hur har det gått?
  • Micro

Nu är det bestämt att d blir fet (frysåterföring) på tisdag. Jag går nu på klinik i Riga, detta blir 4e syskonförsöket, försök 1 o 3 neg o försök 2 sent missfall. Tyvärr måste d tina båda embryona, våra sista, frysta tillsammans, är orolig för om kvaliteten skulle vara dålig, det får avgöra om vi sätter in 1 el 2. Hoppas, hoppas på nåt tillbaka.

• Micro
    LottaU skrev 2017-03-30 08:41:48 följande:
    Kan tänka mig att det bor mycket oro i kroppen, framförallt de första veckorna. Skönt att illamåendet gått över och att du verkar må ganska bra. Hoppas det håller i sig!!

Ja, precis plock imorgon bitti! Försöker att inte släppa fram nervositeten!! Det går sådär. :D

Tack för tummarna, de behövs! <3
    Hur gick det för dig med äp idag? Hoppas att det gick bra o att du mått ok.
  • Micro
    LottaU skrev 2017-03-31 00:15:01 följande:
    Håller alla tummar och tår för att de klarar tiningen och sedan växer fint i dig!
    Tack snälla<3
  • Micro
    U Bet I Am skrev 2017-03-31 14:14:27 följande:
    Det gick bra. Har en liten prick där inne som jag hoppas bestämmer sig för att stanna. <3
    Åh vad härligt. Håller tummarna allt jag kan.
  • Micro
    Frökenankare skrev 2017-03-31 14:49:37 följande:

Har haft återföring idag. Det gick bara bra. Dock väldigt tråkiga besked i övrigt. Av 14 mogna ägg så befruktades endast 5 och av dom 5 så var det 1 som gick att återföra och 1 som kanske går att frysa. Dom vet inte vad det beror på men något händer när dom ska befruktas som gör att det inte går.

Känns tungt just nu och har svårt att hoppas på det lilla ägget som är i mig.

Tråkigt, förstår att d känns jobbigt, men skönt att du iaf fick ett tillbaka. Klyschigt men det kan ju vara guldägget:) Håller tummarna.
  • Micro
    PetiteCherie skrev 2017-04-06 14:33:39 följande:

Nu har vi ett fint embryo i min uterus. Underbart! Vi får veta efter helgen om det blir några till frysen. Nu rubbar man då alltså. Härlig känsla! :)

Grattis, förstår att d känns härligt.
  • Micro
    Virrvarr skrev 2017-04-06 08:01:58 följande:

Hur går det för alla?

Vi kör äggdonation o jag är återigen ruvare på en 5 dagars bladtosyst sedan i tisdags. Tycker mest det är jobbigt att ruva, har ju gjort d ett antal ggr m negativt resultat så kan inte låta bli att få negativa tankar. Känns som ett försvar mot ev besvikelse men borde vara glad till motsatsen bevistas. Tur att min 2 åring håller mig sysselsatt, födelsedagskalas nästa vecka:)
  • Micro
    Frökenankare skrev 2017-04-09 13:01:25 följande:

Minus idag på rd 9. Kan någon ge mig något typ av hopp? Har haft en känsla hela tiden av det inte tagit sig..

Jättetråkigt, lider verkligen m dig, många peppkramar<3 Du kan ju vara låghormonare, rd 9 är tidigt m 2 dagars. Jag är på rd 5 m en 5 dagars blasto o har oxå känt så hela tiden, att d inte tagit sig. Samma känsla som vid mina tidigare minus. För tidigt att testa än så jag får snällt vänta. Fy va jobbigt d är att ruva:( Hoppas så att det vänder o vi får plus.
  • Micro
    PetiteCherie skrev 2017-04-09 17:50:02 följande:

Hej! Två till frysen för oss. Är det bra eller? Vet inte om man ska vara glad eller om det är väldigt lite?? Vill bara att det ska gå vägen. Är på "ruvdag" 3 idag. Känner såklart ingenting hittills men hoppas såklart. <3

Håller tummarna. 2 till frysen är väl helt ok, kunde varit sämre:)
Svar på tråden IVF Umeå