IVF Umeå
Återföring imorgon. Håll tummarna! <3
Återföring imorgon. Håll tummarna! <3
Nu är det bestämt att d blir fet (frysåterföring) på tisdag. Jag går nu på klinik i Riga, detta blir 4e syskonförsöket, försök 1 o 3 neg o försök 2 sent missfall. Tyvärr måste d tina båda embryona, våra sista, frysta tillsammans, är orolig för om kvaliteten skulle vara dålig, det får avgöra om vi sätter in 1 el 2. Hoppas, hoppas på nåt tillbaka.
Har haft återföring idag. Det gick bara bra. Dock väldigt tråkiga besked i övrigt. Av 14 mogna ägg så befruktades endast 5 och av dom 5 så var det 1 som gick att återföra och 1 som kanske går att frysa. Dom vet inte vad det beror på men något händer när dom ska befruktas som gör att det inte går.
Känns tungt just nu och har svårt att hoppas på det lilla ägget som är i mig.
Nu har vi ett fint embryo i min uterus. Underbart! Vi får veta efter helgen om det blir några till frysen. Nu rubbar man då alltså. Härlig känsla! :)
Hur går det för alla?
Minus idag på rd 9. Kan någon ge mig något typ av hopp? Har haft en känsla hela tiden av det inte tagit sig..
Hej! Två till frysen för oss. Är det bra eller? Vet inte om man ska vara glad eller om det är väldigt lite?? Vill bara att det ska gå vägen. Är på "ruvdag" 3 idag. Känner såklart ingenting hittills men hoppas såklart. <3