IVF Umeå
3villbli4: HELA förra graviditeten!? Oj.. måste ha varit långa 9 månader. Finns det ingenting man kan göra för att motverka illamåendet? Tack för tummarna!
turtle01: Hur går det för dig, mår du bra?
Petto 83: Jag hoppas att din fest blir toppenbra. Klackarna i taket och sen är flunsan förhoppningsvis väck!
Grattis förressten!
vårt 2012: Det är svårt att hålla sig från att testa.. nyfikenheten tar över totalt. Hur länge tog det innan Ovitrellen var ute?
Jag startade behandlingen i söndags och var på VUL idag. Ett jobbigt moment med min historik, men det fanns 6 äggblåsor så gick iallafall bättre än förra gången. Nytt VUL på måndag och sen blir det mest troligt ÄP på onsdag.
VackerBlomma: Vad spännande med återföring nästa vecka!
Nervös är man alltid men det kommer gå kanonbra ska du se.
björnen2007: Fick du vaggisar av någon speciell orsak? Jag tog inte dessa vid ostimulerad FET. Håller tummarna för er!
Härligt att höra att du har en sån positiv inställning trots era tidigare erfarenheter. Man ska leva i nuet och försöka att inte tänka på sånt som kan gå fel (även om det är lättare sagt än gjort). Stort grattis än en gång och lycka till nu!
Hoppas allt går bra. Uppdatera gärna vid tillfälle, alla här är nämligen otroligt nyfikna!
Jobbigt när det är saker som inte går att påverka med medicinering, måste kännas tungt. Väldigt bra att dom tar tag i saken direkt och skickar remiss till hysteroskopi så att du får kolla upp detta ordentligt.
Jäklars mens, man blir så arg och besviken! Usch, får ont i magen varje gång det kommer besked av detta slag.
Gravida
Födda