Turtle01: Hade 100E till första VUL, men inga stora äggblåsor alls (5 mm). Fick höjd dos till 150E och började med Orgalutran och då hände det grejer: hade 17 äggblåsor som var större än 10 mm. Så var beredd på att du kan ha fler än 5 denna gång

Sofie77: Tack! ja, det ska bli spännande att höra hur många som klarar sig.. skulle kännas snopet om det inte blir några alls.
LindaM: Ja, det vore ju jättehärligt att ha många i reserv om man måste göra FET! Och 10 som klarade sig för er var ju inte alls dåligt!! Tråkigt om det inte lyckades på detta försöket, men ni har ju reserver så det ska nog gå bra

inväntande: 2 blåsor var 20 mm, de flesta var kring 15-17 mm men några mindre också
. Iom att jag inte haft några symptom på överstimulering (har inte haft så hög dos på Puregon heller) så trodde de inte att jag blivit överstimulerad. Hoppas det håller i sig bara så det inte blir några komplikationer...!
Tinzu: för mig kändes det inget att ta bedövningen och ÄP var inte alls farligt. Det värsta var obehaget i början när de skulle in med UL-staven. Men man har ju läst vissa skräckexempel så jag var beredd på det värsta! Lycka till!