IVF Umeå
Väntar man så länge innan äggplock? Brukar det inte vara 36 timmar?
Håller alla tummar!
Tack för tummarna!
Väntar man så länge innan äggplock? Brukar det inte vara 36 timmar?
Håller alla tummar!
Okej. Jag förstår! Håller tummarna för dig att dem växt till sig, dom har ju några dagar på sig. spännande! För mig är det ul2 imorgon. Skulle fortsätta med samma dos fram tills dess. Så får hoppas att fler växt till sig. Det lät som att jag hade flera små som måste växa till sig, typ.
Det kommer gå jättebra! Det där fixar du galant ska du se. :) Hoppas att det blir ett gäng fina äggisar! Håller tummarna. <3
Håller tummarna.
Nu är det bestämt att d blir fet (frysåterföring) på tisdag. Jag går nu på klinik i Riga, detta blir 4e syskonförsöket, försök 1 o 3 neg o försök 2 sent missfall. Tyvärr måste d tina båda embryona, våra sista, frysta tillsammans, är orolig för om kvaliteten skulle vara dålig, det får avgöra om vi sätter in 1 el 2. Hoppas, hoppas på nåt tillbaka.
Har precis varit där, det såg ut som ca 8 blåsor att "tömma". Håller tummarna att det finns fina ägg. Plock blir på måndag!
Det gick bra. Har en liten prick där inne som jag hoppas bestämmer sig för att stanna. <3
Här kan ni läsa om vad som händer efter ET
www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/
Hur gick det för dig med äp idag? Hoppas att det gick bra o att du mått ok.
Underbart! All lycka till. Hade själv sista UL idag. Blir plock på måndag. Spännande!