IVF Umeå
Wow, spännande!
Är det för att titta att det finns ett litet bultande hjärta? Jag håller prick alla tummar och tår för att det ser bra ut! <3
Wow, spännande!
Är det för att titta att det finns ett litet bultande hjärta? Jag håller prick alla tummar och tår för att det ser bra ut! <3
Jag har också ultraljud på torsdag, vi kanske ses? ;P
Antar att du gör i Pite?
Alltså helt otroligt, igår plussade jag på Stickan! Efter 2,5 års försök är vi gravida!!! Hoppas att det går vägen! ????
En liten eskimå (FET) som både sparkar och suger på tummen!
Hej, jag var aktiv i denna tråd i maj/juni då vi gjorde vår första ivf. Det långa protokollet, det misslyckades och jag har efter det inte känt mig på hugget att gå in här, nu 5 september gjorde vi ett FET i ostimulerad cykel. Och hör och häpna , jag tror jag är gravid! Haft känningar i magen på ett annat vis än tidigare, sen började känningar i brösten komma smygandes igår. Kunde inte hålla mig ifrån att testa i morse på ruvardag 5. Såå svagt men ändå tydligt att det finns ett svagt svagt rosa streck där. Så lycklig så jag grät när jag uppmärksammade det då jag borstade tänderna i morse, helt övertygad om att det skulle va neg.
Efter 2 års försök är det äntligen vår tur. Hoppas den håller i sig nu!
Bifogar bild på testet, visst inbillar jag mig inte bara?
Hej! Hur går det för alla? <3
Så spännande! :) RUL är så mysigt. Att få ligga och titta på storbildsskärm och göra UL på magen istället för den där jädra staven. Ska ni ta reda på kön? :)
Hej allihopa!
Nu har vi vart på RUL. Vi väntar en frisk liten flicka!
Hur går det för alla er andra?
Hej allihopa! Detta är så sjukt!
Var idag iväg på VUL, är i vecka 8+3. Har varit såååå sjukt orolig att det ska visa sig att fostret dött i magen. Sjukt nervös i morse, dock har jag ju haft så tydliga grav syntom. Illamående, kräkts 1-4 ggr per dag, trötthet, ömma brösten osv. Döm om vår förvåning när man hittar 2 (!!!) Tickande hjärtan i min mage.. jag är själv tvilling (tvåäggs) så tankarna har ju funnits där men läkarna på ivf kliniken sa att chansen till tvillingar gar är såååå himla liten. Man satte ju bara in ett embryo.. Båda två var lika stora och har varsin hinnsäck och varsin moderkaka. Kan det vara enäggstvillingar då? Eller har vi på nått konstigt sätt även lyckats bli spontant gravid samtidigt? Och att det isåfall rör sig om tvåäggstvillingar. Detta var alltså ett frysförsök i naturlig cykel. Vill inte minnas att vi hade oskyddat sex i samband med ägglossningen. Vi är chockade men såklart otroligt tacksamma och lyckliga
Hej! Hur går det för er allihopa? <3
Här har lillkillen hunnit bli 12 veckor. Tiden går så fort och han lär sig nya saker varje dag. Finns inte ord för hur tacksam jag är för denna lilla krabat!