• jennyz

IVF Umeå

Äppelkaka, jag blödde en hel del när jag var gravid med dottern och hon är nu en livlig treåring... ;) håller tummarna för er!

• jennyz

Freja: stort grattis!!!

Äppelkaka: vilken jobbig dag dör dig stackare!!! Skönt att du kunde berätta och släppa känslorna lös, tror absolut det behövs för att få behålla sin psykiska hälsa!!

• jennyz

Många minus nu!!! så ledsen att läsa om er alla som det inte lyckats för!!!

• jennyz

Jag har inte testat än så jag vet inte hur det gått... RD 15 utan blödning idag, ska inte testa förrän nästa vecka...

• jennyz

Man kan ju alltid hoppas, men vill inte hoppas för mycket om det blir negativt, då bryter jag nog ihop, tror inte att det blir fler försök då vi inte fick några till frysen...

• jennyz

När jag var gravid förra gången hade jag inga symtom utom yrsel, ordentlig sådan, om jag klev upp hastigt blev jag svimfärdig... Fick heller inte mycket andra symtom, efter fyra veckor väldigt trött men annars inget, det i kombination med blödningar av och till nästan till v 12 gjorde att man inte kände sig särskilt gravid...

• jennyz

Jag kommer att vänta åtminstone till söndag kväll, då jag åker bort nu... Om ingen blödning kommit då kan jag nog inte låta bli då...

EEJ: ja tänk om det blir 2!! Jag var i nästan samma situation när jag var gravid med dottern, men jag fick ju blödningar, vilket kan ha varit att en fäst men inte orkat stanna, eller något annat...
    Man blöder dock inte automatiskt för att den ena inte fäst, så jag hoppas du slipper dem skrämselhickan!!!

• jennyz

Blastisar fäster väl nästan direkt vad jag förstått? Någon som vet när tredagarsodlade fäster? Borde vara efter 2-3 dagar?

Svar på tråden IVF Umeå