IVF Umeå
Hej på er!
Och heja er som äggplockat idag! Jag har precis tagit ovitrelle nu och har bokat äggplock på onsdagmorgon. Så skönt! Idag såg dom runt 20 blåsor, hoppas bara inte jag blir överstimulerad.
Vi är så starka tjejer
Hej på er!
Och heja er som äggplockat idag! Jag har precis tagit ovitrelle nu och har bokat äggplock på onsdagmorgon. Så skönt! Idag såg dom runt 20 blåsor, hoppas bara inte jag blir överstimulerad.
Sådärja. Äggplock gjort. 8 st. Hoppas på fina ägg. Dem ringer imorgon och berättar hur befruktningen gått. Håll tummar
Hur går det för alla?
Fick gravid 2-3 på clearblue digital idag :)
Äntligen efter 3 år med ivf får vi ett plus! Men det tar nog ett tag innan jag känner mig hoppfull om att det ska gå hela vägen.
LottaU: Grattis till plusset :)
Jag hade testdag den 17 april som var plus. Men jag får ingen tid för UL för de säger att det inte finns några tider... konstigt då du verkar ha fått som hade testdag flera dagar efter mig..
Mailade i måndags men då fanns det fortfarande inga tider.. så himla konstigt.
Mailade igen nu så får vi se om jag får en tid :)
Är ju så nyfiken
Det verkar vara tryck på ul-tiderna. De ringde mig nyss och bokade om min tid. Så himla drygt att måsta vänta en vecka till då en varit inställd på en tid. :/
Hej tjejer ni vet ju hur man fungerar man oroar sig för allt som sker i kroppen!
Jag är i vecka 5+1 i dag och slutade med crinone i måndags.
Fram tills i går hade jag spänningar i brösten och de är ömma.
Men i dag är spänningarna borta och nu år brösten bara ömma!
Hur känner ni andra nu som plussat?
Å tror ni progrestoronet kan ha gjort att brösten lixom spände och ilade!
Förutom brösten känner jag inte så mycket kissar kanske lite mer och är något tröttare på kvällen!
I morgon är det 5+2 samma dag som vi fick missfall efter vårt förra försök i februari känner mig jätte orolig att samma sak ska ske nu!
Sen får man ju inte gehör från kliniken när man berättar om sin oro heller.