IVF Umeå
pinglan: Hur går det för dig?
Ni skulle väl på infomöte i slutet av månaden? Hur gick det med proverna för sköldkörtelvärdet?FaithHopeLove: Nej, vad tråkigt att det blev minus..
Man vet ju aldrig helt säkert när man får mens eftersom det ändå kan resultera i ett plus. Hoppas verkligen att det lyckas nästa gång. Enligt flera omröstningstrådar jag hittat på FL verkar det vara vanligast att lyckas inom de första tre försöken så ge inte upp hoppet! Kram på dig 
EEJ: Det är länge kvar till din TD så ännu mycket kan hända!
Men förstår att det känns jobbigt att se det där minuset. Jag är sugen på att testa men väntar nog till den 30:e eftersom det kan ändras på några dagar OM man skulle ha den enorma turen att vara gravid.A79: Ja, herregud vad man har fått springa på toa. Absolut är det värt all smärta bara det lyckas!

Turtle01: Vet faktiskt inte hur noga det är att man räknar exakt på dagen. Du kanske borde kolla med kliniken för säkerhets skull?
Smilla03: Grattis till dina 4 blasto-eskimåer!
Vilket toppenresultat! Skönt att veta att du har dom som back-up eller till syskon. Med mig är det bara bra! Är glad över att mensen inte har kommit och hoppas att den håller sig borta tills på måndag. Börjar bli riktigt spännande nu det här..Emilotta: Väntar med spänning på hur ditt blodprov har gått. Håller tummarna!

Skönt att du kan göra en FET och inte behöver göra om hela behandlingen på nytt. Hur många fick du till frysen?
Det har varit några riktigt jobbiga dagar men nu kan jag iallafall tänka på saken utan att börja storgråta. Trodde jag var stark och skulle klara av ett misslyckande men tydligen inte. Innan vi körde igång med ivf:en var jag helt inställd på att det inte skulle gå men allt eftersom dagarna gick efter ET blev jag mer och mer hoppfull och började tro att det kunde fungera. Stort misstag.. men det är svårt att styra över sina känslor.
Gravida
Gissar att det är extra spännande för dig som ruvar på en blasto dessutom! Ta inte ut något i förskott, det finns många som fått rosa flytningar/ bruna flytningar/ blod och ändå varit gravida. Men förstår absolut din oro..