• Micro

IVF Umeå

Längta: Välkommen, jag sprayar o ska förhoppningsvis oxå till Umeå v 10:) på måndag vul å blodprov, hoppas få börja m sprutor då.

Thesse: hoppas d går bra m äggen.

• Micro

Thesse: Håller tummarna att allt gått bra idag! Hoppas de fick ut nog med ägg, behövs ju bara ett guldägg.

• Micro

Längta: jo det är första försöket. Var på vul å blodprov idag, bm sa att jag såg riktigt nedreglerad ut så hoppas få börja m sprutor imorgon. Umeå ska ringa i dag o imorgon m svar på vul å blodprov. Kan inte låta bli att vara lite nervös, trots bra förhandsbesked. Visst var du oxå på första försöket?

• Micro

Tusa: hur kom det sig att du fick tillbaka 2 st? Om det är ok att fråga. Sambon skojar alltid om att han vill ha 2:)

• Micro

Längta: jag bor i Luleå. Jag har haft en del biverkningar mest nu på slutet, sprayat nästan 3 v. Svettats mycket på nätterna å lite på dagarna. Sovit oroligt o varit torr i munnen. Huvudvärk har jag oxå haft men det har jag i vanliga fall oxå från nacke o axlar. Tror jag haft mer huvudvärk pga spänning å stress med ivf. Sa till sambon att jag tycker d känns som jag ljuger för alla nära o kära när jag inte berättar sanningen o håller allt inom mig. Påfrestande!

• Micro

Thesse: förstår att du vill ha torsdag snabbt. Jag vänta på att Umeå ska ringa ang att börja med sprutorna idag, är otålig:)

• Micro

Tusa: Jag är oxå 37 år o har lite låg äggreserv. Skulle gärna sätta in 2 st:) Tråkigt att du inte tror på plus, att inte ha symptom behöver ju inte betyda nåt, håller tummarna!

• Micro

Får börja m sprutorna imorgon, så skönt, ytterligare ett litet steg i rätt riktning:))

• Micro

Thesse: börjar med sprutorna ikväll:) hoppas tiden går fort för mig oxå.

Santa: då bor vi ju jättenära, även om Sävast hör till Boden;) Ska ta blodprov igen på måndag å vul på torsdag nästa vecka.

Svar på tråden IVF Umeå