Inlägg från: Anonym (Tarot) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tarot)

Vill du bli spådd via tarotkort ?

Tulpania skrev 2012-03-12 16:30:39 följande:
    Hej hej är lite nyfiken på vad vi väntar för kön & kommer vi att gifta oss??

Mvh Linda
    korten tror på en flicka.
    ser inget bröllop inom närmsta framtiden. 
  • Anonym (Tarot)
    Mette skrev 2012-03-12 16:31:17 följande:
    Hur ser min närmaste framtid ut när det gäller jobb och familj? 
    Jobb, under några månader kommer du att lyckas med mycket och få en stor push i ditt självförtroende, och det är inte uppskattat av alla, se upp för folk som försöker stjälpa dig
    Kortsen ser även att du pga detta får nog och drar dig tillbaka.

Kärleken och familjebanden ser ljusa ut, du kommer att få mycket stöd

• Anonym (Tarot)
    Vivann skrev 2012-03-12 16:34:32 följande:
    Sen vill jag även gärna veta hur det ser ut med kärlek och arbete
    Kärlek
    Om du är i en relation så menar korten att ni är menade för varann
    Om du har separerat, betyder kortet att ni kommer att ha det bra utan varandra och att relationen känns avslutad.

du fick ett ess i svärd som betyder att du kommer få problem i kärlekslivet och kanske pga omgivningen får slåss för din partner.

Du har väldigt lovade framtidsutsikter detta året för övrigt inom kärlekens magi.

under några månader kommer någon försöka att stjälpa dig inom arbetet, men till hösten ser det ljusare ut , arbetet funkar bra, samspelet med kollegor, och du kommer att få in en summa pengar 
  • Anonym (Tarot)
    Anonym (Student) skrev 2012-03-12 16:35:04 följande:
    Oj, det vore spännande med en sån där livssituation. Just nu känns det som om jag står och stampar på samma ställe. Vet inte riktigt vad jag vill....
    Saker som du bör släppa
    10 bägare
    Kortet står för en stad och invånarna där, andras uppskattning, en god familjeliv. Generellt, betyder kortet att du får allmänhetens stöd.

saker som du bör behålla i ditt liv
    4 stavar
    Kortet dyker upp för att indikera ett välgjort jobb. Traditionellt är det här kortet även äktenkapskortet och anses vara ett mycket positivt kort.

Saker som du håller på att få i ditt liv
    3 svärd
     Kortet står för lidande, svek, förolämpning, separationer som gör ont. Vännerna står inte på din sida, du kan bli förolämpad eller sviken av dina närmaste.

omgivningen och hur den påverkar dig
    5 stavar
    Kortet står för konkurrens, kamp, konflikt, rivalitet och verbala konfrontationer. Ibland kan kortet även stå för frustration och inre konflikt.

vad du bör ge andra eller din omgivning
    6 svärd
    Kortet står för en period i livet då allt verkar stå still, men utveckling sker även om man inte tycker att det är så. Kortet står även för vetenskap, resa på vatten, eller flykt till en ny och bättre plats.

något som snart börjar
    riddare i pentagram
    Kortet står för en person som arbetar hårt och som är ärlig och pålitlig. Kortet dyker även upp för personer som är ekonomisk kompetenta, noggranna och som fr a försöker vinna andras respekt och tillit.

Din läxa, det du bör lära dig
    5 bägare
     Ånger, känslomässiga förluster, misstag i relationer, svek i relationer, man trodde att relationen var annorlunda men även en känsla av att allt inte är förlorat - något är kvar men det kan ta ett tag innan man inser det.  
  • Anonym (Tarot)
    pluppen200 skrev 2012-03-12 16:35:58 följande:
    jag tänkte börja studera i höst, ser det ut som jag väljer rätt utbildning kommer det leda till att jag får ett jobb som jag trivs med
    Du kommer att välja rätt och det ser ljust ut för framtiden med arbeten.
  • Anonym (Tarot)
    Meja2011 skrev 2012-03-12 16:37:42 följande:
    Åhh vad roligt! Kommer vi bli gravida med ett syskon i år? Ska jag chansa på att börja läsa eller ska jag gå tillbaka till mitt jobb år 2013?
    Korten ser inget syskon i år.
    Ditt arbete kommer att funka helt okej om du går tillbaka, å andra sidan kan du genom att börja läsa öppna många dörrar till något ljusare om några år 
  • Anonym (Tarot)
    jonnysbrud skrev 2012-03-12 16:43:40 följande:
    Våran familj kommer bli större inom några dagar/veckor... Kommer allt gå bra?
    ni har en lycklig tid framöver att vänta
  • Anonym (Tarot)
    zid skrev 2012-03-12 16:48:25 följande:
    #144 jag tänkte nog mest på jobb och min och sambons förhållande. Hur blir det med jobb för mig? Kommer det hända något med mitt och sambons förhållande? (bra, dåligt?)
    I maj kommer det att hända något i maj som ökar dina framgångar, men var inte för naiv, håll koll på dom som inte vill dig väl.

kärlek, 10 bägare. står för långvarig kärlek, respekt för omgivningen och betraktas även som familje- och glädjekortet. I kärlek betyder kortet att du och din partner blir lyckliga tillsammans. 
    korten säger att han är din äkta make. 
  • Anonym (Tarot)
    frwi skrev 2012-03-12 16:50:55 följande:
    kommer vi att hitta min mans förlovningsring?
    det är mörkt där den ligger, ni kommer antagligen att hitta den när ni inte alls räknar med att hitta den.
  • Anonym (Tarot)
    Anonym (gå eller stanna) skrev 2012-03-12 16:52:20 följande:
    Ja, om du har tid och ork skulle det vara häftigt att få en allmän livssituationläsning!
    du bör lämna
    8 svärd
    Kortet står för en person som har omgivits av andra skvaller och svek. Personen känner sig fånge en situation eftersom andra sätter käpp i hjulen

saker du bör ha kvar i ditt liv
    7 bägare
    Det blir svårt för dig att veta vad du ska tro och hur du ska handla. Du har många förväntningar, en del positiva, en del negativa, men du har svårt att skilja ut verklighet från lögn. Kortet handla om illusoriska förväntningar som kan krossas, oförmåga att fatta ett beslut, och allmän förvirring.

Saker som du håller på att få i ditt liv
    6 stavar
    Kortet står för seger och vinst, men även för viktiga budskap

omgivningen och hur den påverkar dig
    8 bägare
    Du ger upp ditt initiala mål och söker ett nytt. Något som haft betydelse för dig, är inte lika betydelsefullt länge.

saker som du bör ge andra eller din omgivning
    10 bägare
    kortet står för en stad och invånarna där, andras uppskattning, en god familjeliv. Generellt, betyder kortet att du får allmänhetens stöd. 

något som snart börjar
    överprästinnan
    Överprästinnan betyder att dina hemligheter snart kommer att avslöjas av någon utan att du ens är medveten om detta. Det kan handla om ett samtal, om spådom, hypnos m.m..

din läxa, det du bör lära dig
    page i stavar
     Kortet föreställer en mycket energisk person som är lätt att entusiasmera. Personen är alltid glad och villig att hjälpa till. Som situation står kortet för arbetsrelaterade budskap.   
Svar på tråden Vill du bli spådd via tarotkort ?