• Anonym (Tarot)

Vill du bli spådd via tarotkort ?

Har en tråkig dag, 
    med mina tarotkort kan jag spå bla följande  - Ja/nej frågor, kärlek, ekonomi, jobb, din livssituation i tarot(avgörs av 7 kort) , du kan fråga vad som helst !:)

Kom ihåg att tarot oftast funkar som vägledning för att öppna ens egna tankebanor, jag kan endast tolka korten, men jag tror att varje kort i en fråga är ödeslagt med frågan. 

Löjliga frågor och ironi ignoneras :)

Frågor till korten ? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-13 15:04
    Det kan ta upp till en dag innan ni får svar på era frågor, jag tar alla frågor i turordning, det tar lite tid och jag orkar inte sitta flera timmar i sträck :)
    Men jag svarar, håll till godo !:)

och kom ihåg, tarot ger inga 100% svar och använd era egna sinnen och tankar i livssituationerna,
    en livssituation består som sagt av SJU kort

- Vad du bör släppa
    - Vad du bör behålla i ditt liv
    - Saker du kommer få i ditt liv
    - din omgivning och hur den påverkar dig
    - vad du bör ge andra eller din omgivning
    - Något som snart börjar
    - Något du bör lära dig.

Tack för erat tålamod !

Nu kan jag även ta emot frågor i inboxen, så om du hellre vill bli inboxad, be mig inboxa dig.

Tac

• Svar på tråden Vill du bli spådd via tarotkort ?
  • Anonym (FK)

mår jättedåligt får jag sjukersättning eller inte? på 50% kanske? läkaren ska ringa upp min handledare på FK fasen vad jobbig väntan snälla lägg tarot för mig ;) kommer min 7åring byta skola eller blir han trots allt kvar på sin gamla? han har asperger ser du mer om mina pojkar? :) kramar

• Anonym (Tarot)

1, nej, korten motarbetar den frågan och menar att det kan vara pga fel partner

2,Lättare med din partners namn för att ta reda på det, vill du skriva det här eller ska jag inboxa dig ? 

• Anonym (Linda)

Jag hoppas du kan hjälpa mig.
    Jag ärvde en ring av min farmor när hon dog av cancer strax innan jag fyllde 1 år. Ringen var av guld med en stor röd sten.
     För lite mer en  1 år sedan försvann denna ring.
    Kan du se om jag kommer hitta den någonsin?
    Kan du se var jag isf ska leta efter ringen?

Jätte tacksam för svar med tanke på att ringen betyder väldigt mycket för mig.  

• Anonym (Spännande)

Oh vilken rolig tråd, har alltid varit nyfiken men aldrig blivit spådd.

Så min fråga är: Har ett par gånger varit skengravid, så undrar om jag just nu har ett litet liv i magen? Om inte, går det att se när jag isåfall skulle bli gravid?

Sen vill man ju alltid höra om kärleken, kommer min sambo att fria till mig?

och sist men inte minst, hur kommer jag att ta mig ur mina problem?

Ha det bra. 

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (Tarot) skrev 2012-03-12 15:14:40 följande:
    1, nej, korten motarbetar den frågan och menar att det kan vara pga fel partner

2,Lättare med din partners namn för att ta reda på det, vill du skriva det här eller ska jag inboxa dig ? 

var detta svar till mig?

isf heter han martin !  
  • Anonym (Tarot)
    Anonym (Q) skrev 2012-03-12 14:06:22 följande:
    Jag är lite orolig för min hälsa.. Hur mår min kropp egentligen?
    Vill du specifiera vad som känns fel 
    Anonym (Q) skrev 2012-03-12 14:06:22 följande:
    Jag är lite orolig för min hälsa.. Hur mår min kropp egentligen?
    Din situation
    10 svärd -att känna desperation, en känsla av att bli nedslagen, att ackumulera ilska och hat. Även - Korruption, krig,mycket ilska.

Nu är det inte så bra att..
    4 svärd
    flytta, bryta gamla mönster, skapa starkare familjeband

Det är viktigt att....
    Ess i svärd
    Göra framsteg trots hinder och oppositon, att upprätta klarhet och kämpa för sin rätt, kunskap, sanning.

Nästa steg kommer att betyda
    6 svärd
    Att minnas gamla tider, lära sig av sitt förflutna och inte fastna i det.

• Anonym (Spännande)

Glömde en sak, min mamma hade ett par ringar som hon tog av sig när hon hjälpte mig att städa då jag skulle flytta, är gammla ringar som min mormors vigselring och hennes egen samt förlovningsring. hon virrade in dom i toapapper och la dom i sin jackficka, när hon sen gick hem och skulle ta ringarna var dom borta, kan du se var dom kan finnas någonstans?

• Bonnevier

Vore jättekul om du kunde spå mig! (: Det jag undrar är om jag kommer in på den utbildning jag vill, om jag kommer få fler barn, kommer min syster att flytta till oss samt hur min killes och min relation och ekonomi kommer se ut i framtiden. 

• Anonym (Tarot)
    Ellast skrev 2012-03-12 14:09:58 följande:
    Mig med !

1:livssituation?
    2:Jobb situation?
    1.

Du bör släppa
    6 bägare
    Svaret på din fråga hittas i förflutna relationer, gamla minnen, gamla vänner, barndomen. Kortet dyker upp när man går tillbaka i tiden och försöker komma ihåg de goda gamla tiderna, när man möter en gammal vän eller bekant, och ibland när man upprepar ett gammalt misstag. Ibland dyker kortet upp för en person med ett förflutet

Saker som du bör behålla i ditt liv
    3 stavar
    Kortet står för utforskning, expandering och samarbete med andra. Kortet dyker oftast upp när man söker nya möjligheter

saker som du håller på att få i ditt liv
    8 bägare
    Du ger upp ditt initiala mål och söker ett nytt. Något som haft betydelse för dig, är inte lika betydelsefullt länge.

Din omgivning, hur den påverkar dig
    10 stavar
    Kortet står för en person som tar hela ansvaret på sig. Det finns ingen stöd. Det är det egna företagaren som arbetar själv, eller personen som måste lösa ett problem själv utan någon annans hjälp.

Saker som du bör ge till andra eller din omgivning
    riddare i pentagram
    Kortet står för en person som arbetar hårt och som är ärlig och pålitlig. Kortet dyker även upp för personer som är ekonomisk kompetenta, noggranna och som  försöker vinna andras respekt och tillit. 

Något som snart börjar
    page i stavar
    Kortet föreställer en mycket energisk person som är lätt att entusiasmera. Personen är alltid glad och villig att hjälpa till. Som situation står kortet för arbetsrelaterade budskap.

Din läxa, något du bör lära dig
    2 Pentagram
    Kortet står för lek, glädje, skådespeleri, men även om flexibilitet och jonglering av resurser. I kärlek betyder kortet en skojare, kärleken är inte allvarlig, man menar inte vad man säger. Kortet står även för humor, skämt, och om att hantera en situation på ett bra sätt, även om det iplicerar att man spelar.  

Svar på tråden Vill du bli spådd via tarotkort ?