• Anonym

Köpa rep för bondage

Vad för rep köper ni  och vart? Hade tänkt överraska tjejen med lite bondage och har tidigare kört med flagglina av bomull. Var på Bauhaus men de hade bara av polyster och de är inge bra. Köpa sk bondagerep i sexaffär har jag inte lust till bara dyrt

• Svar på tråden Köpa rep för bondage
  • Agridulce

Båtbutikerna tex Erlandssons brygga brukar ha bra (men lite pricy). Mjuka tampar för skot är perfekta.

Naughty by nature
  • zannah

biltemas båt avd är nog perfekt :)

• Agridulce
    zannah skrev 2012-03-12 15:52:31 följande:
    biltemas båt avd är nog perfekt :)
    Aaaaah! Utmärkt förslag. Har glömt bort att de har båtpryttlar.
    Naughty by nature
  • kexkille

Vi köpte på bauhaus, fick det vi ville ha och det funkar utmärkt...
    Fanns annat än polyester där vi var..

• Anonym

Fast båttampar brukar vara av polyester el andra syntetmaterial har jag för mig och det kan bränna lite och kännas obekvämt.

• Agridulce
    Anonym skrev 2012-03-12 16:07:22 följande:
    Fast båttampar brukar vara av polyester el andra syntetmaterial har jag för mig och det kan bränna lite och kännas obekvämt.
    Skot är förvisso oftast i polyester pga hållbarhet osv. Men de är mjuka och jag upplever inte att de bränner (och tro mig -  ja har varit uppbunden i många löpmeter ).
    Naughty by nature
  • kramin

Flagglina i bomull är väl bra om du vill ha nåt billigt och mjukt, så varför inte fortsätta med det?

• Anonym
    kramin skrev 2012-03-13 16:36:48 följande:
    Flagglina i bomull är väl bra om du vill ha nåt billigt och mjukt, så varför inte fortsätta med det?
    För jag hittar bara polyster skiten och inga i bomull.
  • Agridulce

Som välvilligt bondageoffer så får jag väl erkänna att jag inte är jätteförtjust i flagglina. Den fungerar för att ..eh... arrangera vissa kroppsdelar snyggt... men i övrigt tycker jag den är lite för tunn.  Föredrar skot som jag nämnt tidigare. Eller, om man vill ha en riktig shibariupplevelse, hampa.
    Men jag är "offer" inte den som knepar och knåpar. Jag finner mig i min lott.

Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:01:48 följande:

Som välvilligt bondageoffer så får jag väl erkänna att jag inte är jätteförtjust i flagglina. Den fungerar för att ..eh... arrangera vissa kroppsdelar snyggt... men i övrigt tycker jag den är lite för tunn.  Föredrar skot som jag nämnt tidigare. Eller, om man vill ha en riktig shibariupplevelse, hampa.
    Men jag är "offer" inte den som knepar och knåpar. Jag finner mig i min lott.

Så artigt och omtänksamt av dig att finna dig i din lott
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-03-13 22:15:52 följande:
    Så artigt och omtänksamt av dig att finna dig i din lott
    Ja, jag är artig på det sättet. Solig
    Naughty by nature
  • kramin
    Anonym skrev 2012-03-13 16:47:18 följande:
    För jag hittar bara polyster skiten och inga i bomull.
    Ah. Jula har helt okej flagglina enl mig. Nån bekant har hittat bra på ica. Biltemas är värdelös.

Vill man ha slaget bomullsrep istället för flätade flagglinor (slaget rep plattar inte ut sig så som flätat kan göra) och själv välja tjocklek går det att beställa från tex www.skepp.com/
  • kramin

Jag har hört från bekanta att när de googlar efter var man köper billigt rep så hittar de den här tråden. Fortfarande
    Så jag känner att jag vill uppdatera den och berätta att Jula inte längre har bra bomullsflagglina.
    Skepp.com har däremot fortfarande både bra bomullsrep och bra hamparep till betydligt lägre kostnad än sexshoppar.

• Anonym (Nibbo)
    Bachmans Skeppshandel i Malmö har alla möjliga rep, snöre och tågvirken som kan tänkas för att binda fast både det ena och det andra.
  • Anonym (;))

Ebay har jättebra och sköna rep i olika färger. Dock är det lång leveranstid. Men jättebilligt!

Svar på tråden Köpa rep för bondage