Min sambo ska på svensexa med strippa...
Jag och min sambo ska ha vårt första barn om ett par månader. Såhär i slutet av graviditeten känner man sig väl lite otymplig och kanske inte som världens sexbomb när man vaggar fram...Är jätteglad och stolt över magen, men direkt sexig kan jag inte säga att jag känner mig... Nu ska min kille på svensexa och han berättade för mig att de har hyrt in en strippa... Min kille var emot detta, eftersom han framförallt tyckte att det var alldeles för dyrt för vår ansträngda ekonomi, dessutom tycker han bara att det känns fånigt... Men de andra vill ha det, och det är redan bokat och klart. Vet inte hur jag hade reagerat som icke-gravid, men nu tycker jag iaf att det är skitjobbigt. Jag VILL inte att min kille ska sitta o titta på en snygg, smal, naken tjej som dansar. Känner mig jättesvartsjuk över att han kanske tycker att hon är skitsnygg, att han blir upphetsad etc....Och hemma sitter jag tjock, sur och tråkig....Hur hade ni andra reagerat? Han sa att om jag inte vill att han ska vara med kan han gå därifrån, men det känns ju oxå jättekonstigt. Ska han gå därifrån och stå och vänta utanför dörren då eller? Var bara tvungen att skriva av mig lite....