• Anonym (svartsjuk)

Min sambo ska på svensexa med strippa...

Jag och min sambo ska ha vårt första barn om ett par månader. Såhär i slutet av graviditeten känner man sig väl lite otymplig och kanske inte som världens sexbomb när man vaggar fram...Är jätteglad och stolt över magen, men direkt sexig kan jag inte säga att jag känner mig... Nu ska min kille på svensexa och han berättade för mig att de har hyrt in en strippa... Min kille var emot detta, eftersom han framförallt tyckte att det var alldeles för dyrt för vår ansträngda ekonomi, dessutom tycker han bara att det känns fånigt... Men de andra vill ha det, och det är redan bokat och klart. Vet inte hur jag hade reagerat som icke-gravid, men nu tycker jag iaf att det är skitjobbigt. Jag VILL inte att min kille ska sitta o titta på en snygg, smal, naken tjej som dansar. Känner mig jättesvartsjuk över att han kanske tycker att hon är skitsnygg, att han blir upphetsad etc....Och hemma sitter jag tjock, sur och tråkig....Hur hade ni andra reagerat? Han sa att om jag inte vill att han ska vara med kan han gå därifrån, men det känns ju oxå jättekonstigt. Ska han gå därifrån och stå och vänta utanför dörren då eller? Var bara tvungen att skriva av mig lite....

• Svar på tråden Min sambo ska på svensexa med strippa...
  • MidnightLady

hmmm usch va svårt. Men vilken fin kille du verkar ha. Han respekterar dig och är fin mot dig. Skulle också känna som du,men han älskar ju dig och han visar ju det. Du behöver säkert inte oroa dig.
    Kram!!!

• Anonym (*jobbigt*)

oj..ja jag kan ju bara prata för mig själv som annars, som icke-gravid oxå är lite svatsjuk...
    jag skulle tycka det var jättejobbigt!!!
    men precis som du säger känns det lite fånigt att han ska gå ut...jag vill inte att hans kompisar skulle tänka "faan, han får inte va med för "frugan" sin"..

usch...näe som sagt jag skulle inte vilja att han va med..förstår inte tanken lixom!
    men himla snällt av honom att inte dissa dig och tycka du är fjantig..finns nog en hel del killar som inte skulle bry sig...

har inga bra råd *förlåt*
    men jag hoppas det på något sätt löser sig gumman!!
    massa kramar och lycka till!

• Anonym

Min exsambo var på en svensexa med strippa. Jag kan erkänna att jag var lite "tjurig" innan, men han filmade hela svensexan, inkl strippan, och när jag hade sett filmen så var jag inte speciellt sotis längre, ingen av killarna verkade speciellt "eggad" av henne, det var nog mer en kul grej.

• Ta da

Om HAN inte vill vara med så kan han ju gå därifrån eller låta bli att delta! Oavsett om han är singel, gift, blivande pappa eller vad som helst så är det ju hans värderingar och hans beslut, det kan han ju inte lägga på dej. Typiskt killar som gömmer sig bakom sina tjejer och säger "nä, tjejen gillar inte att jag gör detta så det är nog bäst jag låter bli för husfridens skull". Låt honom gå om han vill och be honom förklara och motivera sitt beslut för dig. Bestäm inte åt honom , det gör det bara enkelt för honom att slippa ta ställning själv. Det är min åsikt.

/TD

• biomedbonus

Vet du vad jag tror?

Jag tror din kille älskar din varma runda gravida kropp .Jag tror han tycker du är den mest sexigaste kvinnan som finns !Du som bär hans barn!

• Sanber

*biomedonus*
    BRA sagt!!! Det tror jag med!

• MidnightLady

biomedbonus...jättegulligt skrivet!! Håller med

• Gosig Tjej

Vill bara säga att han skulle aldrig säga att han kunde gå där i från om han inte älskade dig.
    Det är ju ändå du som väntar hans barn.
    Och vilken kille har inte kolla på enn porrfilm i sitt liv,
    EN levandes strippa är samma sak.
    Se det positiv om när du har amma klart och fött din älskade barn.
    Så får väll du och några tjej kompisar hyra en manlig strippa till en fest och kolla på han i stället...
    Hoppas det ordnar sig.
    kram

• Ta da

Aha, jag verkar inte ha fattat problemet - att du var svartsjuk, utan trodde att det handlade om hans inställning till strippor på svensexor mer allmänt. Om han tittar på en strippa påverkar ju inte hans känslor för dig, har aldrig hört talas om nån som blivit kär i en strippa på en svensexa. Sen om han blir upphetsad - ja, är inte det själva poängen?

Av respekt för dig i synnerhet och för kvinnor i allmänhet borde han kanske låta bli, men som jag skrev ovan, det bör nog vara hans beslut.

• Anonym (svartsjuk)

Tack för era svar! Ja, han är gullig, och jag vet att han tycker jag är fin o sexig, även om jag inte alltid känner mig sån själv....men det är jobbigt ändå...

Biomedbonus: . Tack, va gulligt, ska försöka tänka så!

Gosig tjej: Jo då, han har kollat på porr på datorn ibland, men på nåt sätt känns det som en annan grej med en levande strippa. Det blir en annan distans till en bild på nätet, än med en levande tjej precis framför en....Eller, så känner jag iaf...

Ta da: ja, jag är svartsjuk, sen tycker jag inte om själva grejen med strippor heller. Och jag är absolut inte rädd att han ska få känslor, min svartsjuka bottnar sig i att han ska titta på en annan tjej och bli upphetsad av henne. Kanske grundar sig i dålig självkänsla, jag vet inte, men så känner jag iaf.

Tack för era svar, klumpen av svartsjuka finns kvar, men kanske lite mindre....! Kram

Svar på tråden Min sambo ska på svensexa med strippa...